Hier inmiddels al bijna toe aan de tweede verjaardag, maar kijk graag nog even terug naar die mooie dag! Ze heeft een t-shirtje aan van LIEF en ook het ballonrokje is van LIEF. Daaronder weer een rose legging... Hier liep ze ook nog niet op haar 1ste verjaardag, dus deze outfit ging goed maar een jurkjes is dan niet altijd handig. (afhankelijk van model natuurlijk)
Ons meisje krijgt deze outfit aan wel met een legging deze was voor de uitnodiging Of het moet nog mooi weer worden http://www.zwangerschapspagina.nl/attachment.php?attachmentid=243986&stc=1&d=1336505469
Ik zal een deze dagen even foto maken van jurkje van dochter lief Ookal staat ze nog niet toch een jurkje gekocht Wit stroken jurkje van Bakkaboe en wit vestje erbij en grijze sandaaltjes nu nog zoeken naar leuke witte haar accessoires Foto volgt Heb hele leuke dingen voorbij zien komen allemaal prinsen en prinsessen zooo leuk
Hee.. Jij bent wel op mn uitrekendag bevallen... Onze kindjes hoorde even oud te zijn, Maar julia had een dag vertraging..
ooh ik heb net deze gezien... Ik vind hem wel erg leuk geloof ik.. Maar ik moet dat eerst echt aanzien bij een kindje.... Marktplaats.nl > mud pie 1e verjaardags set birthday babe - Kinderen en Baby's - Babykleding | Overige
Wow, lekker over the top! Ik vind hem wel leuk.. Zou dan persoonlijk wel alleen voor het jurkje gaan, en ipv de legging zou ik er een effen maillotje onder doen en leuke schoenen mocht ze kunnen lopen.. Ik heb pas (nou ja pas, gaat al super snel) over 4 maanden de eerste verjaardag van mijn dochter. Ik laat het afhangen van of ze dan al lopen kan. Kindjes in de familie lopen meestal voor 1 jaar al..
Ja joh.. Lekker uitbundig he.. Ja ik vind de strikjes op de legging ook wel een beetje too much ook.. Maar dat geeft niet. Julia maakt nog geen aanstaltes tot lopen.. Maar dat geeft niet met dit setje toch?
Sorry ook echt niet mooi. Oogt zelfs een beetje goedkoop omdat het zo over de top is. Ik zag dat er al 30 E is geboden. Voor dat geld kun je echt wel wat mooiers vinden denk ik.
Sorry Flowergirl, ik vind het ook niet mooi.. Wat vind je van dit jurkje? Fun&Fun Jurk FUNNDR0018 - Detailgegevens van Kinderkleding, babykleding en feestkleding online
Als je van princessen dingetjes houd vind ik het wel heel leuk, denk dat he erg schattig staat! Zelf houd ik niet zo ervan, wel als ze wat ouder is om af en toe te kleden maar niet voor een verjaardag. Ik wilde eerst een jurkje maar dat belemmert zo me kruipen. Ik heb een leuk tuniekje van de h&m gekocht en doe dat op een legging. Verjaardags kroon op en klaar! Als jij het leuk vind lekker doen door! Verschrikkelijk wil ik het noemen, dat is ook weer niet leuk om te horen zeg hihi, iedereen heeft een ander idee van kleding en verjaardagen.
Als ik mijn mening mag geven vind ik het niet mooi. Als je een beetje uitbundig wilt doen zou ik zo'n rokje doen. Name It baby meisjes rok tule Of deze, NIMZ28 - Name It rokje Fidot - Fidot cockta - Name It mini - Name It - voorjaar 2012 - Meisjesmode - en dan een t shirtje met 1 erop laten drukken Dit. Verjaardagshirt.com - Exclusieve shirts met verjaardagcijfer applicatie!. En dan bolero erop met legging. Bijvoorbeeld wit. Succes Met zoeken. Ik hoop dat je wat vind en mijn ideetjes waardeert.