Zo hee.. Ik had eerder iets moeten posten, dan komen ineens de ideeén naar boven bij iedereen. Maar ik houd niet zo van prinsessengedoe, Maar ik wil wel een setje wat niet te alledaags is.. En dat zag ik dan in dit, maar ik vond het ook nog niet het.. Ik zoek Echt iets speciaals.. Snappen jullie?
En als je nu op Mp zoekt naar iemand die zelf kleding maakt voor kinderen en je ideen daar aan doorgeeft? Of googelen? Weet wel als je een setje, jurkje laat maken ook zo tussen de 30/50 euro kwijt bent. Ik weet niet wat je budget is? Maar iets van kiezeltje of mimpi?
Heb nog een leuk linkje met leuke byzondere webshopjes in baby/kinderkleding. Hippez Shops | HipPeZ - Hippe Kinderkleding Online
Mijn dochtertje had een complete outfit van Bakkaboe aan. Heb me toch lopen zoeken naar iets leuks en steeds toch weer niet of veel TE netjes/chic. Uiteindelijk dus hier voor gekozen. alleen de legging is van Noppies. Ze zit op haar verjaardagscado die ze van ons gekregen heeft. Mijn dochtertje liep vlak voor haar verjaardag los.
Maar dat is toch juist het idee bij zo'n jurkje? Ik zou er ook niet voor kiezen, maar vind het juist wel leuk voor zo'n gelegenheid. Maar er zijn inderdaad veel meer jurkjes te vinden.. @ Flowergirl, wat vind je van Jottum? Ik denk voor zo'n jurk te gaan.. Maar deze zijn niet allemaal mooi bij kleintjes als ze nog niet kunnen lopen denk ik zo, vandaar daar mijn keuze vanaf te laten hangen. Maar genoeg andere mooie jurkjes van Jottum (vind ik dan).. @ Sylvana, wat leuk dat cadeau zeg! Waar heb je die gekocht?
Hmmm ben niet zo blij met die laatste link die geplaatst is.. Deze kwam ik tegen op de genoemde site: Eleganza for kids - Jurkjes en rokjes Geweldige jurkjes, maar wel duur!!
En bedankt dames voor het plaatsen van al die links.... denk dat ik mijn bankpas maar laat verstoppen of zo!! Hier zijn we al weer bijna toe aan de tweede verjaardag, dus weer shoppen geblazen (vervelend hoor!)...en ze heeft ook nog maar zo weinig kleren!
even mn moeder erafgehaald dus vandaar beetje Gekke foto Esmée droeg een jurk van feetje met witte bolero op de dag zelf. Op 't feest set van dirkje
Dit shirtje, Babyface Shirt 2108500 Off White - Detailgegevens van Kinderkleding, babykleding en feestkleding online met dit rokje? Babyface Rok 2108800 OFF WHITE - Detailgegevens van Kinderkleding, babykleding en feestkleding online Ze hebben er ook nog een bijpassend mutsje bij voor als je over te top wil
Wij hebben dit jurkje gekocht... Jurkje lief! | lief! lifestyle Ik vond de blauwe versie ook schattig, maar manlief wilde roze. Ik/ wij houden van deze felle kleuren en verder simpele stijl. Witte romper en witte legging eronder en klaar! Maar volgens mij hebben we een heel andere smaak gezien die andere gepostte feestjurk !
Hihi, nee hoor, Ik vind dat jurkje heel erg leuk hoor!, Maar die zou ik "gewoon" ook aandoen.. Bah wat ben ik lastig.. Ik wil gewoon iets duidelijks feest achtig zeg maar...