3 nachten boeken..

Discussion in 'De lounge' started by Eerised90, Aug 9, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Eerised90

Eerised90 VIP lid

Hallo!

Wij willen over een paar weekjes lekker met z'n 3tjes weg.
    Waarschijnlijk lekker een bungalow/chaletje.
    Alleen op die vakantieparken kun je als je een weekend wil alleen maar 3 nachten boeken. En we kunnen maar 2 nachten weg.

Miss heel raar, maar dacht. Kan ik niet het hele weekend boeken en dus betalen..
    En dan op vrijdag aankomen en zondag weg i.p.v. maandag?

Iemand ervaring?
    En ander tips?
    Parken waar je wel vrijdag kunt aankomen en zondag vertrekken?

Groetjes

2. Joanna1981

Joanna1981 Bekend lid

Mar 19, 2010
    527
    0
    0
    Jazeker kan dat wel.
    Wij hebben een keer een weekendje weg geboekt maar mijn man moest maandags weer werken. We hebben bij de receptie aangegeven dat we zondagavond naar huis gaan. Anders heb je ook 'sochtends de stress, je moet er meestal om 10.00 uur uit.
    Ik zou dit wel altijd even melden want het is voor een park wel
    belangrijk om te weten wie er wel/niet zijn ivm brand oid.

Groetjes Joanna

3. Eerised90

Eerised90 VIP lid

Joanna, ja dat bedoel ik.
    Wij willen dan ook zondagavond naar huis..
    Wil waarschijnlijk bij Roompot boeken dan!

Denk dat ik maar even bel dan. Dacht dat het miss wel raar was haha ;)

4. littleladybug

littleladybug Niet meer actief

volgens mij kan dit altijd wel!

5. liane

liane Fanatiek lid

Nov 12, 2008
    3,349
    0
    36
    Female
    Bij roompot kan dit, ze doen niet moeilijk, wij hebben dit namelijk ook gedaan.
    En misschien voor een ander keertje, Pipodorp, daar kan je vanaf 2 nachten boeken :)

6. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

dit kan gewoon hoor. doen wij heel vaak. je kunt de sleutel dan gewoon in een brievenbus gooien vaak bij de receptie of de slagboom. je betaalt alleen wel gewoon voor drie nachten helaas

7. super80

super80 Fanatiek lid

Jun 8, 2009
    1,788
    0
    0
    Dat kan bij alle parken hoor. Wij doen dat heel vaak. Bij zowel landal al center parcs als roompot.

8. Eerised90

Eerised90 VIP lid

Dankje..

Ok, doen we dat gewoon!
    Dat maakt ons niet uit, heb nu iets gevonden wat niet zo heel duur is. En als we dan gewoon savonds weg kunnen, is wel relaxed.

Goedkoper als een hotelletje, en leuker voor de kleine meid!
    Zit alleen nog te twijfelen tussen 3 parken.
    We gaan voor Summersale in het Bos.. Aangezien we dicht bij het strand wonen gaan we als we weg gaan graag naar het bos.
    Denk dat we de fietsen ook mee nemen.

9. sidmick

sidmick VIP lid

Jun 23, 2008
    17,815
    4,194
    113
    geen idee of dat kan, wij boeken altijd een weekend en gaan dan gewoon op zondag weg. Wel altijd even bij de receptie navragen hoe het zit met sleutel ed

10. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

Dec 12, 2006
    3,801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    haihai
    heb even gekeken en van de parken die bij die aanbieding staan ken ik de Katjeskelder en Weerterbergen.
    Bij de katjeskelder zijn de huisjes moderner en wat luxer, maar bij de Weerterbergen zijn er meer faciliteiten en is het zwemmen stukken leuker, zeker voor kleintjes!
    Dus tja het is net wat je wilt natuurlijk, maar ik zou voor de Weerterbergen gaan. Huisjes zijn eenvoudig (is een oud park van Sporthuis Centrum, het vroegere Centerparcs) maar het is verder een leuk park!! Katjeskelder ook hoor! Maar net ff wat minder leuk, zeker het zwembad. Weerterbergen heeft echt een leuk peuterbadje ;)

11. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

aanrader: rabbit hill van landal. midden in het bos. superleuk

12. Eerised90

Eerised90 VIP lid

Weerterbergen ken ik ja, al 3x geweest.. Dus wou eigenlijk wel wat anders haha!

Heb nu: Bospark de Schaapskoop (Wissel/Epe in Gelderland)
    Bospark 't Wolfsven (Mierlo in Noordbrabant)
    Vakantiepark Hunzedal (Borger in Drenthe)

iig bedankt Noor.. :)

13. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

Dec 12, 2006
    3,801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    oh ja hihi dan kan ik me indenken dat je wat anders wilt ;)
    Die parken ken ik niet, al ken ik wel de omgeving van Borger en dat is mooi!
    Hé en alvast een misschien overbodige tip, check iedere avond op teken!! Er is echt een enorme tekenplaag en helaas zie ik hiervan op mijn werk dagelijks de gevolgen.

14. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Ik ben wel eens op het hunzedal geweest, vond het toen erg leuk. Mooie omgeving, gezellig dorpje en volgens mij een dierenpark in de buurt. (weet alleen niet welke)

15. mol81

mol81 Niet meer actief

Ik lees je topic net en zie de Schaapskooi er tussen staan. Top park! Ik ben er vorig jaar geweest en toen was onze dochter 5 maanden. Een leuk park en Epe is erg leuk. Nadeel is dat het zwembad vrij klein is. Maar verder top.

16. Eerised90

Eerised90 VIP lid

Marijke, je hebt daar dan een groot meer he?
    Is dat een fijn meer enzo?
    En voor de rest allemaal netjes? Zwembad e.d.?
    Huisje?

Alleen heb ik nu even gekeken naar een Hunzetent, vond die wel grappig haha.
    Dus niet een normaal chaletje, was wel ineens stukje duurder..

Mol, ok dat is fijn om te weten dat Epe leuk is.
    Verder wel leuk voor kindjes? En is het erg hinderlijk dat het zwembad klein is?

Share This Page