show je badkamer

Discussie in 'De lounge' gestart door fiona1987, 16 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. muis26

muis26 Fanatiek lid

nee er ging iets mis! nu staan ze er wel :D

2. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
  3. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
  4. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

22 feb 2011
    4.230
    28
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Mooie badkamers al voorbij gekomen!

Oktober/november gaan wij hier de boel verbouwen dus kom ik mn foto spammen :p Ondertussen nog ff ideetjes opdoen hier :p

5. Anice

Anice Niet meer actief

1 van onze badkamers

6. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Hier baas boven baas als het om klein gaat. Onze badkamer is denk ik 2m2, haha.
    Wij hebben de douchecabine, die neemt de helft van de badkamer in, de rest van de ruimte is net groot genoeg voor de badmat en een klein wastafeltje met kastje eronder en spiegel erboven.
    De enige decoratie die wij hebben is mijn zeepjesverzameling op het plankje onderde spiegel.
    De wasmand en het badje voor de kinderen staan op de overloop, is geen plek voor, hihi.

7. Anice

Anice Niet meer actief

andere kant

8. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum

9. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Supermooie badkamers!

Die van ons is in 2009 verbouwd, er zat een bad in en geen douche. Dat hebben we veranderd want wij wilden perse niet douchen in bad. Dus nu een grote inloopdouche, maar ik heb er echt spijt van gekregen! In de zwangerschap had ik heel erg de behoefte om in het water te liggen, gewichtsloos, lekker warm en ontspannen en nu met miniNooNoo lijkt het me ook zo super... Zou dat heel veel geld kosten om opnieuw te doen?

10. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Anice: wat een balzaal! Je hoeft hem vast niet zelf schoon te houden (hoop ik voor je) : )

Hier gaan we in september de badkamer uitbreken en vernieuwen. Als dit topic nog open is zal ik eens een foto spammen.

Wel is afgelopen week onze waterontharder al geplaatst.
    Geweldig ding, geen kalk meer in het water, dus minder poetswerk in de badkamer!

11. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Ik neem een abbo! Wij willen onze badkamer volgend jaar doen dus kan ik hier mooi inspiratie opdoen, al hebben wij wel een kleine badkamer vind ik.

12. Virginie83

Virginie83 Fanatiek lid

3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (België)
    Wauw!!! :$ Jullie badkamers komen recht uit de boekjes hoor!! Mooi, mooi, mooi! Ik wil ook (terwijl onze badkamer 2 jaar geleden is verbouwd, maar niet meer naar mijn zin, toch de douche niet :().

Knap hoor!:)

13. Sakinah

Sakinah Fanatiek lid

2 sep 2008
    1.088
    0
    36
    anice weer :cool:
    allemachtig wat prachtig :)

en dan ook nog erbij..
    1 van onze badkamers haha

14. fiona1987

fiona1987 Fanatiek lid

16 mrt 2009
    1.074
    0
    0
    renkum

ja idd stond ik ff van te kijken haha

15. MamaNiess

MamaNiess Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.166
    10
    38
    Vrouw
    Paradise.
    meer meer meer...... :D:D

Die van ons moet eerst een renovatie krijgen voordat we foto's kunnen spammen.

16. fiona1987

fiona1987 Fanatiek lid

16 mrt 2009
    1.074
    0
    0
    renkum
    hehe onze badkamer is eindelijk klaar moeten nog wel wat kleine dingetjes gedaan worden zoals douchgordijn ophangen wasmachine weer terug erin enz maaarrrrr we kunnen weer douchen in ons eigen huis:D

17. fiona1987

fiona1987 Fanatiek lid

16 mrt 2009
    1.074
    0
    0
    renkum
    wasbakgedeelte

18. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Wauw wat een plaatjes zeg! en die balzaalbadkamer.. WAAAAUW

Ruilen van huis? die gok durf ik te nemen! :D hahah

Hier een hele oude lelijke badkamer.. van 3 bewoners terug gok ik.. gaatjes in de muren en allemaal weer leuk dichtgekit, lelijke voegen en kitten en een hele lompe douche aan de buitenkant (gipsblokken) die van binnen superkrap is.. en schimmel op mn plafond wat er niet meer af/uit komt.

Als we ff t geld hebben willen we m graag doen maarja, kost ff wat he ;) wil wel erg graag een ligbad nu ik zwanger ben en voor mn lichaam en de kleintjes! dus die komt er dan ook sowieso..

vond die andere tegeltjes op de voorkant van het bad wel een heel leuk idee.. ga ik pikken denk k :p

19. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    Leuke topic ik ben ook geabonneerd!

20. MvdW

MvdW Niet meer actief

2 jaar geleden hebben wij ons huis gekocht en deze badkamer zat er al in. Vond hem toen direct al heel mooi. Alleen nu vind ik het toch jammer dat we niet een badkamer helemaal zelf gemaakt en ontworpen hebben.
    Ideetje voor ons volgende huis :D

Bekijk bijlage 176798
    Bekijk bijlage 176799

Deel Deze Pagina