Ben ik nou een zeur of..?

Discussie in 'De lounge' gestart door Elleke, 16 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elleke

Elleke Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.835
    170
    63
    Hoi meiden, voor 2 weken geleden heeft mijn man na 2 jaar niet roken weer een sigaretje gehad onder het mom van: ik raak echt niet meer verslaafd na één zo sigaretje hoor! Oké, prima! Kom ik net buiten, zit hij weer een sigaretje te roken. Ben ik nu een zeur als ik zeg dat ik vreselijk teleurgesteld ben?

2. Boommm

Boommm Niet meer actief

Je mag teleurgesteld zijn, natuurlijk. Vind ook dat je dit uit mag spreken. Maar, het is een volwassen vent die prima zijn eigen keuzes mag maken.

3. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Ik zou ook teleurgesteld zijn..

4. Lynx

Lynx VIP lid

19 jul 2008
    8.696
    2.511
    113
    Ik zou ook teleurgesteld zijn. Weet het uit ervaring. Man lief rookt ook gewoon weer nu. :(

5. Amare

Amare Niet meer actief

Ik zou de teleurstelling snappen.

6. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.173
    35.834
    113
    Ik zou ook teleurgesteld zijn.

7. Mango88

Mango88 Niet meer actief

Ik zou het jammer vinden, maar kan er niet echt boos om worden. Hier ging het ook met ups en downs. Heb ook niet de illusie dat het verslavingsgevoel ooit stopt. Het blijft altijd sluimeren. Er komt altijd wel een moment dat je denkt; dit is een goed moment voor een peuk.:)

8. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    Snap ik.. Ik voelde toen ook teleurstelling

9. sydneys

sydneys Niet meer actief

Je mag teleurgesteld zijn en laat dat ook maar zien. Maar laat het ook merken als hij niks meer rookt.
    Zo beginnen veel ex rokers weer en het blijft niet bij die ene of 2 sigaretjes. Het word weer snel een pakje per week en tegen dat de zomer goed begint is het weer zoals vroeger.

10. Tutu

Tutu Fanatiek lid

30 jun 2013
    1.089
    0
    36
    Vrouw
    Noord Brabant
    Vervelend, ik snap je teleurstelling hoor!

11. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

18 sep 2008
    5.406
    138
    63
    Vrouw
    Ik snap je teleurstelling. Heeft hij een reden gegeven waarom hij toch weer af en toe rookt?

12. Maxellera

Maxellera Fanatiek lid

14 mei 2012
    2.092
    82
    48
    NL
    Nee zeker geen zeur, ik zou ook niet te genieten zijn na alle ellende die het hier heeft gekost voor hij eindelijk van die troep af was. Laat maar zien dat je teleurgesteld bent, maar ook wanneer hij niet rookt benadrukken dat je het knap vindt dat hij is gestopt en het vol houdt.

13. Cream86

Cream86 Bekend lid

12 feb 2014
    864
    0
    0
    Grunn
    Ik zou niet alleen teleurgesteld zijn, maar ook ontzettend kwaad. Mijn man stopt net zo makkelijk als hij weer begint, maar hij houdt het nu al zo'n 3 jaar vol. Hij stopte net voordat ik hem leerde kennen en ik heb hem vanaf het begin af aan duidelijk gemaakt dat wanneer hij ooit weer gaat roken ik bij hem weg ga. Dat weet hij en accepteert hij :)

14. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Vervelend hoor en herkenbaar !
    Vriend is nu 6 maanden gestopt en stak vorige week weer een sigaret op omdat die er zo´n zin in had. Ondertussen heeft die niet meer gerookt maar zal me niks verbazen als die weer begint..

15. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Dat eentje geen kwaad kan is de grootste misvatting bij het stoppen met roken. Elke verslaafde zal na "maar eentje" weer de drang voelen naar meer.

Kortom reden genoeg om teleurgesteld te zijn.

16. wasmachine

wasmachine Niet meer actief

Ik snap je gevoel en je wantrouwen maar zou dat niet uiten. Daar wordt hij toch alleen opstandig van. Hij moet dit zelf uitzoeken.

17. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.191
    431
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Ja snap je teleurstelling. Ook echt zonde. Maar ja hij is volwassen en maakt zijn eigen keuzes helaas voor jou nu niet de leukste

18. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.064
    3.859
    113
    Inderdaad.

19. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.016
    547
    113
    soo das streng;)

ik zou ook teleurgesteld zijn. maar idd hij is volwassen en je bent zijn moeder niet dus zijn eigen keus.

20. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

De vraag is alleen... Wat doe je er mee.

Deel Deze Pagina