Dan zou ik de kant en klare Magioni bloemkool bodem voor je man halen. Die smaakt echt niet naar bloemkool
Heb net de eerste lading gebakken (en ook al gegeten, oudste zoon heeft er gelijk 3 mee gepikt naar zijn kamer ) 2e lading staat in de oven. Ze zijn heeeeeerlijk!!
Fijn om te horen!! Wanneer ze warm zijn zijn ze het aller lekkerste dus geef je zoon groot gelijk hahaha heb je er een foto van? Leuk om te zien
nee, geen foto van gemaakt. Maar zoon vond ze heerlijk en dochter heeft er gauw ook al wat van gegeten, morgen wil ze ze als ontbijt én mee naar school.
Vanavond weer een voorraadje granola gemaakt, dit keer met speculaaskruiden erdoorheen. Het hele huis ruikt er nu naar, heerlijk
Oh heerlijk! Heb je een recept? De laatste keer dat ik granola maakte, was het hopeloos aangebrand en kneiterhard
Tuurlijk Half pakje havermout van 40 cent Bakje geschaafde amandelen Wat honing Wat agavesiroop Dit is de basis, in een mengkom doen en de honing en agavesiroop zoveel doen dat het een beetje plakkerig is. Ik gooi er meestal wat gehakte ongebrande noten doorheen, koekkruiden, schepje cacao en vanille. Dit goed mengen en dan op de bakplaat verspreiden. In de oven op 165 graden, na 14 minuten even omscheppen en dan nog 9 minuten. Wel goed in de gaten houden! Uit de oven laten afkoelen. Dan kan je naar wens nog rozijnen toevoegen en stukjes pure chocola en van die gedroogde stukjes banaan
2 soorten ontbijtmuffins gemaakt terwijl het deeg voor bruine bolletjes staat te rijzen. Wortel-pecannoten muffinfs en haver/tarwevlokken- walnotenmuffins. ( nu wachten tot morgenvroeg want anders zijn ze voor het ontbijt al op Bekijk bijlage 559571
Shit. Gister brownies gebakken en dacht nog aan dit topic maar straal vergeten om een foto te maken. Nu zijn ze lelijk aangesneden en half-opgegeten. Volgende keer beter....
Ik ga vandaag een gender reveal taart maken maar nu zit ik te twijfelen. Zal ik het biscuit kleuren of de vulling (botercreme)? Wat is handiger/mooier?
Dat ligt denk ik aan hoe dik de vulling wordt. Bij een dikke vulling zie je ook de kleur mooi terug maar maak je een dunne vulling bij meerdere laagjes dan is het mooier om de biscuit te kleuren. Beide kleuren zou ook nog kunnen.
Misschien beide inderdaad? Lichtroze en donkerroze of lichtblauw en donkerblauw bijvoorbeeld. Lijkt me er wel leuk uit zien!
Waar kun je die kopen? Bj onze super ligt deze helaas niet... Maak je toevallig ook weleens zelf een bodem van bloemkool? Ik heb het 1 keer geprobeerd maar finaal mislukt, dus als je een recept hebt wat wel lukt dan hou ik me aanbevolen! Vind pizza heerlijk, maar wil minder koolhydraten....
Ik zag hem gisteren nog bij de Jumbo liggen! Bij de kant en klare bodems lagen gewone, courgette en bloemkool bodems.
Bij AH en Jumbo sowieso inderdaad. Anders online bij een van deze supermarkten bestellen? Zelf maken heb ik ook gedaan met enkel bloemkool ei en kaas. Proeft wel meer naar bloemkool dan bijvoorbeeld die kant en klare bodem van Maggioni.