Mag ik vragen wat je tegen de reling hebt gemaakt? Wij willen ook iets tegen die spijlen maken, maar weten niet wat handig is. Moet ook kindvriendelijk zijn natuurlijk..
Het blauwe wat je ziet is steigergaas. Dit hebben we gewoon vast gezet met tie reps, kort afknippen en zie je niets van. Mijn man is steigerbouwer vandaar dat dit voor ons de simpelste oplossing was. Het hout zijn schuttingplanken van de gamma. Onze kleine gooide namelijk dingen naar beneden, want ja dat is ow zo leuk natuurlijk Maar ook toen we een pup kreeg paste hij er onder door dus hebben we maar snel dicht gemaakt. Nu kun je dus wel naar buiten kijken maar is het wind dicht en kind/huisdier vriendelijk.
Nadeel is dat ik niks tegen de spijlen aan mag zetten of mag afdekken ivm het aanzien aangezien ik middenin t centrum woon...
Zo heb nu eindelijk wat foto's gemaakt, een aantal weken geleden hebben ze hier de balkons weer eens een nieuwe lik verf gegeven dus moest ik eerst die bende ruimen Balkon 1 de grootste, zit aan de achterkant en we hebben daar een uitzicht op een drukke doorgaande weg en een treinstation met daaronder een tunnel voor het verkeer.
Balkon 2 zit aan de straatkant en is daar een stuk rustiger hier hebben we de meeste zon, aan het eind van de dag staat de zon op balkon 1. zoals je kunt zien staat er nog wat zooi binnekort gaan we dat nog effe uitzoeken, het bankje wat onder die zooi staat blijft staan, dat bankje heeft een klep die heb ik eraf gehaald dus je kan er niet meer op zitten, ik heb daar een mega bloembank van gemaakt, dus hopelijk heb ik daar snel weer mooie bloemen in staan
balkon 2 uitzicht over een paar weken gaan ze in de straat 5 grote bomen kappen, ben bang dat deze boom voor ons helaas weg gaat Bekijk bijlage 338385