spoorwegmuseum

Discussie in 'De lounge' gestart door gerlinde, 28 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gerlinde

gerlinde Actief lid

13 okt 2010
    179
    2
    18
    zag net op tv dat er van 3 aug tot 12 aug in het spoorwegmuseum iets met treintjes is voor kinderen wie weet of dit ook iets is voor kind van drie is het net zo als dat met thomas de trein of anders
    want op dde site staat dat ze opdrachten moeten doen dacht mischien is hij daar te klein voor maar aan de andere kant die tekenfilm van die treintjes is bij juist in trek bij kinderen van deze leeftijd en staat ook niet bij of ze met de treintjes mogen spelen dat was wel bij thomas de trein daar hadden ze er echt veel
    ik wil er 11 aug heen gaan als iemand daarvoor gaat wil je dan laten weten of het leuk was anders vind ik het zonde van de hele reis er naar toe

2. Angela2009

Angela2009 Niet meer actief

Ik zit er dus ook aan te denken om hierheen te gaan.

Mijn zoontje is dol op treinen en dit lijkt mij een leuk uitstapje voor hem. Hij is wel bijna 4 maar denk dat het geen probleem moet zijn.(voor dat Chuggington gedeelte)

Sowieso is het al leuk om overal te mogen kijken denk ik.

3. Troelala21

Troelala21 Niet meer actief

Wij willen er ook heen met de jongens. Ze zijn wel al wat ouder 5 en 7 maar ze vinden het spoorweg museum alleen al helemaal geweldig hihi...

4. Rinajusase

Rinajusase Fanatiek lid

17 jun 2012
    2.078
    0
    0
    Secretaresse
    Midden Nederland
    Wij gaan 15 augustus naar het Spoorwegmuseum, ben er nog nooit eerder geweest dus ben erg benieuwd:D

5. Marnatman

Marnatman Fanatiek lid

17 jun 2010
    2.382
    206
    63
    Man
    Bedrijfsleider
    In Grunn
    Als je gaat ga je iig met de trein met korting :p
    (rara hoe weet ik dat)

6. Rinajusase

Rinajusase Fanatiek lid

17 jun 2012
    2.078
    0
    0
    Secretaresse
    Midden Nederland
    Wij parkeren de auto op het CS (op man's werk) en nemen dan de trein naar het Spoorwegmuseum. Mijn man werkt bij het spoor dus hij reist sowieso gratis met de trein:D

7. Cindy1975

Cindy1975 Bekend lid

8 okt 2006
    551
    0
    0
    Wij zijnal een keer geweest en alleen al alles om de treinen heen is al leuk voor de kids! Zeker een aanrader dus om met kids naar toe te gaan!

Veel plezier!

Cindy

8. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    haha. heb ik nou zo vaak he, dat er precies een onderwerp staat dat aansluit op mijn plannen!
    wij zijn er ook nog nooit geweest , maar gaan er vlgd week ook heen. onze zoon is 3,5 en onze dochter 5, en ik denk dat het superleuk is voor hen. ik zou niet twijfelen, en er gewoon een leuk dagje van maken!

Deel Deze Pagina