Ja het zijn echt vechtertjes maar die van jou hebben ook heel wat moeten doorstaan. Weet nog goed dat je vorig jaar zo onzeker was ivm tts
Ja, en daar ben ik echt blij om...niks meer te zien van hun vroeggeboorte. Wat heb jij een mooi onderschrift trouwens
Wow, dikkebuik, dat is wel even slikken. En toch zie ik een mooi manneke en veel moederliefde, dus toch een mooie foto. Maar het zal niet makkelijk geweest zijn! @bereke: wat een mooie meiden! Echt prachtig! @jane: wat een schitterende ieniminies! Vond je het eng toen ze nog zo breekbaar waren?
Wat een mooie foto's. Hier onze jongste, vers van de pers, de navelstreng is zelfs nog niet doorgeknipt.
Wat een mooie foto's zeg...Ben wel benieuwd hoe het voelt om zo'n warm minimensje op je te hebben dat was bij mij helaas niet zo met de keizersnede... Dit was de 1ste ontmoeting: Bekijk bijlage 158541
Wouw wat een mooie foto´s. Van sommige krijg ik kippenvel zo mooi. En deesdees de foto van jou geweldig. Ik heb ook een foto waar ik Milan vast pak meteen.
Was zij ook een beetje te vroeg? Veerle zag er ook zo uit, maar zij was 11 dagen te vroeg. Trok wel heel erg snel weg.