Wat een bijzondere foto's allemaal... Ik zit hier met traantjes en kippenvel.. Hoe verschrikkelijk ik de bevalling (lees: weeënstorm) ook vond, als ik nu terugkijk is het ook zo bijzonder! Ik wil weer! @Bereke: pff, wat is je kleine meisje wit..! Maar wat fijn dat het nu zo goed gaat! En wat een ontzettend mooie foto als je met je andere meisje samen ligt te knuffelen. Wat een mooi perfect koppie heeft ze! @Dikkebuik: Jeetje wat heftig. Lijkt me echt vreselijk wat jullie mee hebben gemaakt. Je ziet het op je gezicht. Hoe is het nu met je en met je kindje? Kun je het allemaal een beetje aan..? @Jane: wat mini!!! En wat een bijzondere foto's! Een tweeling lijkt me zo heftig maar zo bijzonder! @Mutsy: je kunt echt zien hoe stoned je uit de ogen kijkt... ! @Arual: volgens mij is dat niet erg die rode balletjes, heeft ws gewoon een beetje verdrukt gezeten. @Liedjepiedje: bijzonder om de navelstreng zelf door te knippen! Ik denk dat mijn man dat altijd zelf wil doen, dus dat zal ik hem maar niet ontnemen..! Maar aannemen wil ik de volgende keer echt wel zelf doen! @Ansje1982: Mijn eerste gevoel was ook niet alleen maar blij hoor. Ik was helemaal verward voor mijn gevoel. Het ging ineens zo snel dat ik dacht: Huh? Dat kan toch niet? Ik moet toch nog meer doen? @mamavansimone: wat fijn dat je man nog dacht aan de camera op de telefoon! Wat vervelend het dat de navelstreng niet lang genoeg is he.. Ik wilde Simon steeds omhoog trekken (ik had het niet door..), tot de gyn zei: dat kan niet, de navelstreng in te kort..! Dames, wat is het toch bijzonder he..!
eerste kennismaking met papa en mama Hier ligt hij dus op mijn borst met rechts de hand van mij en links de hand van mijn man
En deze vind ik gewoon mooi.... hier is hij dus net uit mijn buik gehaald en wordt even nagekeken voordat hij voor het eerst op mijn borst wordt gelegd...
Dit is een foto van de geboorte van mijn zoontje.. vacuumverlossing en heel zwaar. De arts zei: pak hem maar aan, ik zei jaja t is een baby leg maar neer. ik was helemaal kapot
Hier werd ons geluk geboren manlief staat erbij. Ik lag onder narcose....jammer dat ik niet heb mogen ervaren hoe het is om je kindje op je borst te houden als het net op de wereld is..
en hier zie en voel ik onze knul voor het eerst. Bijna een uur nadat hij geboren was. Ik was toen erg ziek en lag hier onder morfine, weet er niet zo heel veel meer van maar gelukkig hebben we de foto's nog
Wat een gaaf topic is dit!! Echt supermooie foto's zitten erbij zeg.. Zo bijzonder! Na al een aantal keer op dit topic te hebben gekeken zal k ook maar es een foto plaatsen he
Wow stuk voor stuk prachtige foto's! Heb tranen in mijn ogen (hoe lang blijven die hormonen nog in mijn lichaam zitten?! ). Deze foto vind ik zo mooi, ik helemaal uitgeput (ondanks een bevalling van 2 1/2 uur mag ik niet klagen natuurlijk) en ons kleine meisje dichtbij me. Het eerste wat ik heb gedaan (na aanraden van mijn nicht) was aan haar ruiken en wat rook ze ontzettend lekker, echt heel zoet! Haar handjes zijn hier echt nog heel erg paars, ze was helemaal zo paars omdat ze te lang tussen mijn bekken klem had gezeten. Mijn man en mijn moeder waren hier best van geschrokken (mijn moeder zou er in eerste instantie niet bij zijn, maar nadat mijn vliezen werden gebroken toen ik 4cm ontsluiting had, zei ik tegen mijn man (die mijn moeder aan de telefoon had) dat ze ook wel langs mocht komen, niet wetenden dat ik in drie kwartier van 4cm op 10cm zat en ze dus geen tijd meer had om weg te gaan, was op dat moment heel bijzonder dat ze er bij was). Maar Zoë trok gelukkig snel bij qua kleur. Bekijk bijlage 159296
Wauw wat een bijzondere momenten en foto's..! @Mandy1982: volgens mij gaan die emo hormonen nooit meer weg... @Fontana: je ziet echt hoe kapot je was.. Pfff.. ik krijg zo weer rillingen van mijn bevalling... En jouw reactie: jaja, het is een baby..! haha!
zie op dit topic foto's van keizersnede en ben meteen ontroerd...bijna een jaar geleden is onze kleine gehaald (spoedks) maar ik heb geeneen foto...ik woon in Griekenland en daar mag niemand bij de bevalling met ks zijn (mijn man was er overigens niet bij, hij was in het buitenland toen de kleine een maand te vroeg kwam!!) maar ik zie nu op de foto's hoe het ongeveer is gegaan!!pffff heftig...ik heb dus geen foto van na de bevalling ook omdat ons ventje meteen de couveuse in ging...