Hier is Eline net geboren. Na een supersnelle bevalling die voor 3 uur op papier staat Bekijk bijlage 159758
En hier mijn 1e dochter Danique. Helaas geen foto's direct na de geboorte; want mevrouw kwam zo snel dat de vk nog net op tijd was om haar op te vangen. Dus geen kraamhulp in de buurt om een fotootje te schieten en manlief was assistent van de vk dus ook geen fototoestel in de hand Bekijk bijlage 159761
Ik vind deze heel mooi, je kunt heel goed zien hoe ze in mn buik heeft gezeten! *Zucht* Wat een wonder hè, ik zou het zo weer doen!
aah die is lief! Bij ons zat ons meisje met haar voeten tegen elkaar..net een kikker...ook heel schattig om te zien!
helaas geen bevallingsfoto, want het ging veel te snel om foto te maken, dus hebben we enkel een filmpje. na de bevalling werd de kleine met spoed meegenomen dit is de eerste foto van mij met onze zoon. hij is hier 7 uur oud Bekijk bijlage 160055
ja dat is het zeker want ik zie (en voel) hoe belangrijk het is je eerste moment met je kindje samen...gelukkig is het daarna dubbel en dwars goedgekomen met de borstvoeding!! mooie foto's zie ik hier weer!
Hier mijn eerste moment met ruben na een zware bevalling .. Hij had een slechte start dus had hem niet gelijk in mn armen
mooi toppic! wat een geweldige foto's! Hier inmiddels al weer 3 maanden geleden. Deze foto vinden wij zelf erg mooi.. Oerkreet haha Bekijk bijlage 161614
Eerste foto van mij en mn meiden. Na 7,5u beide met een vacuumpomp gehaald. Ik was helemaal op, maar SUPER TROTS !
Wat een supermooie foto´s allemaal! Hier de allereerste foto van Elin. Ze werd meteen van me weggekaapt door de kinderarts, dus deze foto is terwijl ze onderzocht werd en dat heerlijke eerste huiltje liet horen...
@ElletjJo; nu zie ik jou ook eindelijk mooie foto meis! @meisjeV; wat een mooie foto! de trots straalt er vanaf! @Miffy77; fijn dat ze het ok-keurmerk mocht ontvangen!
Wat een super mooie foto's zitten er bij! Echt een mooi topic om te zien! Bekijk bijlage 164946 Hier is Arthur echt net geboren! Wat was ik blij en super trots met met mijn kleine stoere ventje!