Nou hier een actie shot, inclusief tepel ( of mag dat niet op ZP). Hier wassie vers 10 seconden van de pers
En de close up. (Ik had mezelf trouwens wijsgemaakt dat ik echt heus wel niet zoveel vocht vasthield. Maar jeumig wat had ik een dikke kop!)
aaaaaaaah liefe foto,s!!! Bekijk bijlage 158070 hubbie stat er ook bij op,moet je maar even wegdenken
heb er trouwens ook wat van voor die tijd,gewoon 22 uur weeen gehad kzs was niet de planning,maar die zal ik maar niet laten zien haha
Wat een mooie foto's meiden! Mermaid, die van jou vind ik ook heel speciaal. Alsof je echt je kindje vastpakt van 'ach kom maar bij mama kleintje'
Mooie fotos zeg! De mijne zijn iets anders.. of het moment dat ze uit mijn buik komt tijdens ks ( in het vlies )of uren derna op de nicu. Tijdens ks niet even bij me kunnen hebben. Maar bijzonder jullie 1e momenten te zien!
bij de eerte wou de verpleegkundige geen foto's maken dus geen gezamelijke foto en manlief kon alleen maar foto's maken van de kleine die net geboren was mama staat er dus niet bij op
Bekijk bijlage 158096 helaas heb ik de foto's waarop ik ook sta niet meer die heeft me ex verwijderd...
Hier een foto vers van de pers!! De opluchting was van mijn gezicht af te lezen,wat was ik blij dat die helse bevalling eindelijk achter de rug was.
Wat een verkreukelde maar kleine koppies allemaal hé. Met trotse mama (en soms ook papa) Prachtig! Over paar weken hoop ik ook mijn foto hier neer te zetten!