Bekijk bijlage 158104 hier de eerste minuten van dévana. ze had goed in het vruchtwater gepoept,dus ze zat helemaal onder.
Bekijk bijlage 158106 en hier wordt steyn net op mijn borst gelegd. hij lag op dat momnet helemaal verstijfd. was wel ff een eng moment,maar gelukkig met flink wrijven,ging hij snel huilen.
Ik weet trouwens niet hoe de rest erover denkt, maar wat mij betreft mogen er ook wel foto's van keizersnedes geplaatst worden hoor!
klopt ja,hij was en is nog steeds flink. Met 42 weken is hij geboren,en ze hadden hem geschat op een kleine 7 pond....nou,er kwam toch echt ruim 8 pond uit,en hij was 55 cm lang..... Te bedenken dat ik 1.63 ben,en 58 kilo weeg.....het was een heftige bevalling met een slechte start voor hem,hij kwam grauw en grijs eruit,en huilde niet meteen......nadat er foetale nood was,en het was te laat voor een keizersnee kwam hij als een sterrekijkertje eruit met behulp van een flinke knip en de vaccuum.... Hij had in het vruchtwater gepoept,dit zagen ze pas toen hij eruit kwam,en daardoor hebben we beide een bacteriele infectie opgelopen,met als gevolg een week antibiotica infuus,en mijn HB was helaas net 4,dus ook wat laag....
1e foto op nicu.. heb er ook 1 net uit de buik in het vlies.. maar weet niet of ik hem moet plaatsen.. wel heel apart!
Dank je wel. Ik had ook een lekkere bloedvlek op mijn kin, wat ik later op de foto's pas terug zag (en ik aan de kvz maar vragen of mijn haren wel goed zaten toen ze foto's aan het maken was, hahahaha)
Foto's van keizersnedes gevraagd? Hier alvast eentje van toen Dennis net was geboren en eentje waarop hij met papa weer terugkomt bij mij van de kinderarts terwijl ik nog wordt gehecht. (volgende post) Hier 1 van de eersten waarop je mij nog niet ziet, maar die foto's zijn zo speciaal voor me, het lijkt alsof hij uit een groot 'licht' komt.. en iedereen in de operatiekamer lacht ook, zo mooi! De gynaecoloog was trouwens zowiezo geweldig, ik heb voor mijn gevoel zoveel aan 'm te danken...