Dames, wat een mooie foto's zie ik voorbij komen. Ik word er gewoon een beetje emo van . Hier komt ons zoontje er bijna aan dmv een spoedkeizersnede...
En daar is ie dan eindelijk na 19 lange uren Zijn oogjes staan hier nog scheef door de mislukte pompverlossing :x.
Dank je Bijzonder . Hij heeft nog steeds stralende kijkertjes (...dat horen we vaak..) maar gelukkig zijn ze nu wel rechtgetrokken . Mooi foto's ook van jou .
ons moppie met d`r tuut op d`r hoofd, ze kon niet verder door m`n bekken, dus ook een keizersnede. ik smelt nog steeds bij deze foto het lijkt alweer zo lang geleden
Hier toen Sven net uit mn buik werd gehaald. Helaas zijn de fotoos niet scherp. Diegene die de fotoos maakte, focuste op de scharen op de voorgrond jamer genoeg.
Zo te zien wel, herkende hem ook aan zijn bril. Voor 2 jaar terug heb ik nog met hem gewerkt in het ZH.
Ja toch wel he? Ow ben je zelf ook gyn? Of vk? Of ...? Ben zelf alleen bij hem op controle geweest bij 8 mnd voor een draaipoging en na de ks ook nog, tussendoor en met ks had ik dokter snuyf. Ken je haar ook?
Ik ben er voor 85% zeker van. Nee ben geen gyn Werkte toen in het Diak als verpleegkundige op de afdeling gynaecologje, je liep dan wel eens samen visite's. Dokter snuyf ken ik niet...
En onze tweede dame... Kwam er naderhand pas achter dat ik al die tijd mijn bh en tuniekje gewoon aan gehouden had.... En dat terwijl ik bij nummer 1 poedelnaakt lag. Ze waren me net aan het voorbereiden op een ruggeprik toen ze kwam...
(en zien jullie op de achtergrond op mijn laptop een bekende site open staan? Mijn bevalling was nagenoeg live te volgen hier op ZP)
@collo; ik zie wat dat betreft ook veel gelijkenis in de foto's. Ik kan me jou bevallingen ook nog goed voor de dag halen, iedereen keek uit naar je live updates