Hey, Wie heeft er de afgelopen tijd ook verkopers van Nuon aan de deur gehad? Over een Power Deal. 6 maanden gratis stroom bij 3-jarig contract. Zit nu bij Eneco, telkens hoge eindafrekeningen e.d. Dus heb wel getekend, want elk jaar 2 maanden gratis de komende 3 jaar klinkt wel aantrekkelijk haha. Moet het nog wel overleggen, maar heb 8 dagen bedenktijd .. Groetjes
Gewoon naar essent gaan, kijk aub niet alleen naar de energieprijzen, maar ook naar de vaste kosten die je betaald per product, die wisselen namelijk ook per aanbieder.
hier zijn ze niet geweest, zit ook al bij nuon misschien ligt het daar aan. houd nooit zo van die verkooppraatjes, ben daar te achterdochtig voor denk ik.
Niet aan de deur, wel aan de telefoon.. Heb gevraagd of er idd geen andere kosten o.i.d. bijkomen.. "Nee hoor mevrouw." ik: "Weet u het zeker?" (daar ben ik dus ooit een keer ingetrapt) zij: "Dat kan ik niet beloven." Heb dus nee gezegd.. Ik geloof daar nooit zo in.. Zit je nog binnen een contract bij een andere aanbieder? Want dan krijg je een boete als je tijdens een contract overstapt.. Als dat zo is, zou ik even vragen of Nuon dat vergoed.. Heeft ons 250 euro gekost..
Volgens mij zijn die 6 maanden gratis stroom, niet letterijk gratis. Ze berekenen wat een gemiddeld gezin volgens hen gebruikt en dat houden ze aan. Ik hou er ook nooit zo van hoor, die gasten aan de deur.
Haha na jullie reacties voel ik me een beetje stom dat ik getekend heb .. haha! Kan natuurlijk nog terug, moet alleen ff hub ernaar laten kijken.
Oh er staat trouwens dat ze 2/12 van de eindafrekening afhalen.. En er staat dat Nuon eventuele opzegkosten compenseert.. Maar vraag me af of er geen andere addertjes zijn!
Zeer waarschijnlijk is 1 addertje dat je een mega grote boete moet betalen als je in die 3 jaar weer over wilt stappen. Tja en verder moet je het eigenlijk helemaal zelf beslissen. Lees alles extra goed door en maak de keuze die bij jou goed voeld.
Daarnaast zag ik in de formulieren per post dat ze de stroom van deze power-deal enkel opwekken vanuit kolen en gas....niks groene stroom...beetje jammer!
Waarom teken je aan de deur een contract? Wie weet zijn die mensen heel niet vd nuon... Weet wel dat die actie een variabele actie is en als de kosten dus stijgen, stijg jij gewoon mee. Je betaald geen vast bedrag. Het is een variabele actie en je zit er 3 jaar aan vast.
Hij had een legitimatiespasje bij, en die vrouw ook, en allemaal spullen van de Nuon. En kreeg ook nog iemand aan de telefoon! Hmm ik denk dat ik nu teveel heb geluisterd naar die 2 maanden gratis elk jaar. Word afzeggen denk ik.
Nee hoor, ben er ook al een keer ingetrapt met de Nuon.. ook aan de deur.. Ben er nu achter dat ik de boel wel vergelijk als mijn contract bijna afgelopen is..
Ja maar het klonk allemaal wel leuk, en ik moet toegeven dat die jongen ook best heel leuk was .. Oeps haha! En die variabele kosten zie ik nu net pas, heeft hij het niet over gehad.. Volgens mij.. Nouja mn vriend kijkt maar zaterdag en anders gaat er gelijk weer een brief heen!
ik zit bij de nuon en ben heel tevreden. Heb toen vergeleken en ze waren best goedkoop. Je kan je geen buil vallen aan naar de nuon toegaan hoor... Die 2 maanden gratis stroom klinken inderdaad aanlokkelijk. Probleem is dat het alleen de stroom zelf en dat heb je ook nog vastrecht en toevoerskosten enzo wat je moet betalen. Ik heb even uitgerekend maar met wat ik verbruik zou me dat 40 euro per jaar schelen. 3,50 per maand dus. Daar zou ik niet voor overstappen...
Heb toevallig gister ook getekend. Maar dan voor de actie van 1 jaar. Is idd variabel, maar zit nu bij Eneco en dat is ook variabel. Geen boete bij Eneco omdat het variabel is.
Oh wat gek, ik heb 3 jaar.. Hij zei dat die 30e vaste kosten bij Eneco blijven en ik alleen gas+elec aan Nuon betaal!
Nou dat zei hij toch echt, dat een gedeelte bij Eneco blijft, service en onderhoud e.d. en dat alleen gas+electriciteit levering bij Nuon. En dat staat ook in die brief.
vreemd. Eneco monteurs gaan geen intallatie van de Nuon onderhouden. Als jij geen elektra hebt, wie ga je dan bellen? Je hoort gewoon bij 1 maatschappij te zitten... Wij hadden Essent en overgestapt naar Nuon 5 jaar terug, en Essent heeft nergens meer mee te maken...