Ik vind hem nu nog een beetje flets maar als je eenmaal een kleurtje hebt staat hij prachtig denk ik! Ik moet nog op bikini jacht, alles wat ik heb is me te groot geworden.... heb er nog 1 die ik pas maar das mn eind van de zomer als ik eenmaal poepbruin ben bikini, lichtgeel. dat wordt hem nu niet
Heheheh dank je ... (durf het bijna niet te zeggen) maar voel me hier beetje fluffie.. geen lijnen te zien zat midden in een clean bulk. Gelukkig nu weer lijnen op buik te zien
Wat een hippe bikini's hebben jullie allemaal zeg! Ik draag al jaren hetzelfde vodje - als je er niet dwars doorheen kijkt blijf ik het dragen. Maar deze foto's vind ik stiekem toch wel mooi.
Dreames, hier hetzelfde, niet slank en 75ff, maar die jij laat zien vind ik erg leuk, waar heb je die vandaan? @ts: ik vind de kleur prima kunnen, je krijgt straks ook nog wel een kleurtje natuurlijk. Ik ging altijd in bikini, maar twijfel daar dit jaar aan. Slaat eigenlijk nergens op, want hoewel niet slank, ben ook niet dikker dsn voorgaande jaren.
Ik lees mee, al zwem ik dit jaar waarschijnlijk niet. TS, ik vind het een leuke bikini en een prachtige kleur, denk dat ie NOG mooier staat als je even in de zon hebt gelegen.
Leuk jullie reacties! Gelukkig zijn de meningen verdeeld. Ik twijfelde aan de kleur, maar ben er nu erg blij mee. Het alternatief was een donkergroene. Dat vond ik dus juist mijn lichte huidskleur benadrukken. Lilaa, die heb ik ook gepast, maar mij stond deze niet. Wel een erg leuke ook! Smiley24, hunkemoller!
Maar dat is maar net waar je je zelf goed bij voelt. Ik vind een bikini ook best spannend, maar weet dat ik me in een badpak zeker ongelukkig zou voelen. Gewoon doen waar je je goed bij voelt, in bikini of badpak!
Zelfs in tankini voel ik me onzeker over mijn buikje maar een badpak leek me ook wat tuttig. Tot ik dit badpak in tankini look zag,zit erg lekker ook met een grote cupmaat,mijn buikje valt niet zo op en ik hoef niet bang te zijn dat ik half ontbloot ben na een ritje van de wildwaterbaan. Badpak, Cup C zwart/wit - bpc selection bestel online - bonprix.nl
Meid, kijk eens bij annadiva.nl. Heb je ineens weer heel veel keuze! Je kunt losse broekjes en losse bovenstukjes kopen. De broekjes zijn niet zo mini (is fijn als je niet slank bent ) en de bovenstukjes hebben Bh-maten, dus ook 75f.
@Eliza. Ik heb hem al aan gehad en eindelijk een badpak gevonden wat lekker zit. Ik heb een cup D en bij veel badpakken/tankini's zit de bovenkant dan niet echt goed. Pluspunt bij Bonprix vind ik dat ze daar badpakken/tankini's in cupmaten verkopen. Dit badpak heeft aan de zijkanten touwtjes waar je het lijfje strakker/losser mee kan maken zodat het altijd wel goed zit.
Wibra maat 44 was er ook in roze! Klaar voor 9,98! Ik ga liever voor tankini's en deze print is perfect voor mijn blubberbuik