Meiden, ik ga mijn haar drastisch veranderen MAARRRR ik heb inspiratie nodig.... Wil graag een bob en ben op zoek naar leuke modellen, dus als je zelf een bob hebt, wil je dan je foto plaatsen?
Ik had een bob. Ik weet alleen niet of je zo goed kan zien. Maar ik zal nog meer foto's plaatsen van modelletjes die ik laatst heb uitgezocht.
http://2.bp.blogspot.com/_Kiy56Sx4l5Q/S2wSp_bMGaI/AAAAAAAAAAM/5U9GrvfJYRI/s400/haartrends-boblijn.jpg Dit vind ik ook zoo gaaf!
Mijnes was bijna het zelfde als deze.. Ps let niet op de persoon want ik vind het een verschrikkelijk mens View attachment 74791
die bob van victoria is ook gaaf ja! Moet je het vaak fohnen? Jammer maja, kan je hem niet zo bewerken dat je gezicht niet te zien is?
Niet de mooiste foto ghahahhahaha En het zat ook niet zoals het moest (Naar binnen gefohnd...en ja je fohnt je een ongeluk )
Hier ook de Victoria Bob gehad, maar was het al gauw zat en merkte dat ik echt een staarten persoon was
haha ja ik vond het verschrikkelijk om geen staart meer te kunnen maken, als ik mn haar los heb vind ik dat het in de weg zit haha en het waait buiten altijd weg, neee voor mij geen 'kort' haar meer
Heb ik dus ook altijd, staartje... Daarom heb ik het op lengte gelaten dat er een prut van 3cm achter mn elastiekje blijft zitten en het dus nog vast kan
ik heb ook zo`n bob gehad als jouw`n foto Truus, ik heb dik haar en dan valt het eigenlijk wel vanzelf moet ik zeggen!! Nu heb ik ze weer lang laten groeien maar het kriebelt iedere keer als ik die foto`s zie ik vindt het een super kapsel!!