Show je Bob! (kapsel)

Discussion in 'De lounge' started by ProudMum, May 28, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. maja82

maja82 VIP lid

Jan 30, 2007
    15,508
    1
    0
    Zoiets?:D

View attachment 74803

Ben er erg tevreden mee. Had het ook altijd in een staartje of knot. Heb het exprex zo kort laten knippen dat dat niet meer kan.
    Was zo flauw van mijn saaie haar, voelde me steeds een jaar of 12:)

2. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

mooi allwoman!
    Heb je er veel werk aan?

3. ProudMum

jaa, dat iets langere aan de voorkant vind ik ook gaaf maja!

4. allwoman

allwoman VIP lid

Jan 29, 2008
    5,589
    0
    0
    bezig bijtje
    Nee hoor vind ik niet,ik fhon het en dan met de stijltang even glad en naar binnen,in totaal zo'n 10 min ,kwartier.
    En ik wissel om de zoveel tijd van gekleurde extensions,op dit moment heb ik aubergine kleurig haar en rode extensions;)

5. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

Feb 17, 2010
    3,632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
    Nee ik hoef het eigenlijk nooit te fohnen:D

6. Mams136

Mams136 VIP lid

Jun 26, 2007
    22,837
    0
    0
    achterhoek
    Ik moet het wel fohnen met de lengte die ik heb omdat anders de punten steeds naar buiten gaan staan.
    Als je het korter hebt lijkt me dat idd niet zo veel nodig

7. pinter

pinter Fanatiek lid

Jan 9, 2010
    4,015
    1
    36
    noord limburg
    zo was mijn bob ook
    had permanent,en die begon uit te zakken,heb ze toen in mijn nek ook kort laten opknippen,en voor 2 langere lokken gelaten.
    was echt een stoere bob.

8. ProudMum

Ik ben er bijna uit denk ik!

9. Foxter

Foxter Niet meer actief

Poeh, ik ben er ook bijna uit Truus! Ik heb haar tot op het midden van mijn rug, in heel veel lagen. Ik wil ook korter maar ik durf niet zo goed... Maar ik vind het wel super gaaf, zo'n bob! Vooral die van maja82.
    Mag ik jouw foto opslaan maja82? Dan neem ik hem mee naar de kapper als ik het durf :)

10. ProudMum

Marijke, we denken precies hetzelfde!
    Zal wel wennen zijn, maar mijn haar groeit zo snel dat het vast snel is aangegroeid als ik het niets vind.

11. We willen wel resultaat-foto's he? :D

12. ProudMum

Ik ga volgende week donderdag, dus nog even geduld haha

13. Volgende week als in donderdag over een week (10 juni), of volgende week als in maandagbegintdenieuweweekenikgaopdedonderdagindieweek (3 juni)? :p

14. Foxter

Foxter Niet meer actief

Oh spannend truus!!!!!!

Kijk dit ben ik, zou een bob mijn staan denken jullie?

15. maja82

maja82 VIP lid

Jan 30, 2007
    15,508
    1
    0
    Sla de foto maar op hoor;) Veel fijner als je een plaatje hebt om te laten zien bij de kapper.

Marijke, ik denk dat een bob je zeker leuk staat!

Ik was zelf bang dat het me niet zou staan omdat ik een beetje een vierkant/rond gezicht heb en als je het op kaaklengte hebt wordt dat juist benadrukt. Nou is het juist daar wat langer en staat prima (al zeg ik het zelf..;)).

16. ProudMum

3 juni alsinvolgendeweekdonderdag!

Leuke foto Marijke, kan jij best hebben!
    En ikke? Mamaroxanne.hyves.nl en dan even toevoegen, albums staan prive en alleen profielfoto is zichtbaar!

17. Gentle

Gentle VIP lid

Oct 10, 2007
    6,979
    1
    36
    Overijssel
    Ik vind het lastig hoor! Wel superleuk staan allemaal, maar zou dat wat voor mij zijn? Ik heb het altijd nog net op mijn schouders laten knippen, en durf ook niet zo goed "echt" kort. Maar ik vind dit wel mooi! Vooral die allereerste foto's, zo'n rechte bob, dat vind ik echt mooi! Maar ik heb een beetje een lang hoofd, zou dat mij wel staan?? Ik zoek even een foto van mijn haar.

Het is nu iets korter en valt normaal ook iets "vloeiender" (niet die pluk zo over mijn voorhoofd, maar gewoon een schuine pony). Zou korter haar mij staan? Of beter zo laten? Graag advies, ik doe altijd maar wat!

18. Gentle

Gentle VIP lid

Oct 10, 2007
    6,979
    1
    36
    Overijssel
    Ohja, en die rare slagen in mijn haar, dat gebeurd er dus als ik het korter knip. Hoe langer hoe minder slag. Rechte krullen noemt mijn oma het ;)

19. Aszz

Aszz Niet meer actief

Leuk een bob! Ik ga er ook voor als de kleine er is :D

En dan zoiets. Ook iets korter achter ( niet te kort )

20. ProudMum

Gentle, ik denk dat je het dan wel goed met de fohn moet doen, anders krijg je dan weer slagen in je coupe!

Leuk Aszz!

Share This Page