Ik ga niet het hele verhaal hier ophangen, maar heb een dringende vraag of iemand mij het een en ander kan uitleggen over overeengekomen bedragen en wat daarvoor gedaan wordt. Wie wil mij helpen? Stuur me dan een pb. Ivm privacy wijd ik hier op de lounge verder niet uit. Alvast bedankt.
114 keer bekeken en maar 1 reactie (waarvoor ontzettend bedankt, je weet wie ik bedoel) Ben eigenlijk wel benieuwd naar meer meningen. Nog iemand die mij wil helpen? het is niet een heel moeilijke vraag hoor!
Wij hebben onroerend goed (woonhuis) te koop staan bij een makelaar. Misschien dat ik je kan helpen? Stuur maar pb.
MamaR je hebt zometeen pb, onwijs bedankt. Andere meiden die hebben gereageerd ook ontzettend bedankt.
VL en ik hebben het huis ook te koop staan misschien kan ik je helpen! Indien je al je antwoord hebt gevonden is dat helemaal super natuurlijk.
Allemaal hulpvaardige dames hier. Ik weet niet of ik antwoord heb op je vraag, maar ben wel bereid te helpen.
Clivia en Miss appletree, wat lief dat jullie ook willen helpen. Ik stuur jullie zo een pb. En inderdaad, er zijn hier zat lieve meiden op zp. Hierna mag het topic wat mij betreft dicht.