Show je " buitenlandse " gewaden

Discussie in 'De lounge' gestart door , 11 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. juut26

    juut26 Fanatiek lid

    28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    Mijn man gaf nederlands aan allochtone mensen, raad 's wat ik kreeg toen ik zwanger was: (zat wel lekker hoor, met 35 weken zwanger!)
    [​IMG]
     
  2. Niet meer actief

  3. Niet meer actief

    Hoelang ben je daar op vakantie geweest? vertel vertel, Hoe was het weer , het eten , andere gewoontes?
    De laatste keer ben ik 3 maanden in Nigeria op vakantie geweest. Het was bloedheet , de kakkerlakken zijn zo groot als shetlanders :) en het eten is er lekker pittig. De mensen zijn heel erg aardig en gastvrij.
    Als ik bij schoonzus op bezoek ging kreeg ik een bord rijst met stoofpot. Ze had zoveel rijst op mijn bord gedaan , het leek net het hymalaya gebergte :p Ezels, kippen honden , geiten lopen vrij rond en ik heb een keer een man gezien die met een hyena liep te wandelen.
    Waar Joe woonde werd je `s morgens wakker gemaakt door het ochtendgebed uit de moskee een eindje verderop. Ik had ook een haan , maar toen ik terugkwam van een bezoek aan een nicht kon ik hem niet meer vinden. Ik denk dat hij bij iemand in de soep is beland.....
    pffffff...krijg wel een beetje heimwee hoor, want ik heb er echt een leuke tijd gehad. Het is daar heel anders dan hier. De mensen daar zijn over het algemeen minder gestresst. Ze doen alles op hun dooie gemakje...
    Ben wel nog steeds niet gewend aan de Afrikaanse " tijden " :) :)

    Hoe is dat bij jullie in Marokko en Tunesie? Hanteren ze daarroo ook speciale tijden? :p je weet wel 13:00 is eigenlijk 14:00... :) 8)

    Was in Nigeria op vakantie toen de Afrika-cup in volle gang was. Nigeria moest toen tegen Tunesie spelen. :p
     
  4. ruby28

    ruby28 Fanatiek lid

    10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    staat je goed zo met die hoofddoek.hihi.

    als ik een hoofddoek op zou doen,word er helemaal geen nederlands meer tegen mij gesproken.ben al zo donker dat ze nu al niet geloven dat ik nederlandse ben.
     
  5. mammieloves

    mammieloves Actief lid

    8 aug 2007
    205
    0
    0
    ja heerlijk he, lekker ruim en mauwloos je loopt er lekker vrij in :)
     
  6. ruby28

    ruby28 Fanatiek lid

    10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    bedoel je die ik nu in mijn album gezet heb noura?

    heeft mijn schoonmoeder van de week meegebracht.zit heerlijk :)
     
  7. Toys

    Toys Fanatiek lid

    21 jul 2006
    3.326
    0
    0
    Niet echt een buitenlands gewaad maar wel een leuk kiekje in mijn album toen ik op vakantie was in Turkije. Dit was in een hamam.
    Toen ik op vakantie was en Egypte droeg ik ook vaak zo'n lang wit gewaad. Pfff echt heerlijk was dat joh in die hitte, helaas hier geen foto van.
     
  8. Mvj

    Mvj VIP lid

    22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @toys : haha leuke foto zeg !
     
  9. Bibiche

    Bibiche Fanatiek lid

    21 okt 2006
    2.509
    0
    0
    Offtopic
    @ozgul: ik moest zo lachen om de foto van je dochter als ze zo hard gaapt, zo schattig.
     

Deel Deze Pagina