Nu vier ik zelf geen carnaval , maar het leek mij erg leuk om jullie outfits te bekijken. Wat droeg je vorig jaar en wat dit jaar?
Ow leuk! Ik ga straks m'n pakkie aan doen (moet naar de carnavalsborrel op 't kdv) en zal dan ook wel even een foto maken als ik er nog aan denk! In de tussentijd kijk ik even mee. Ik ga trouwens als bloem, heb een groene legging en T-shirt (de stengel) en een rok met 4 verschillende kleuren tule (de bloemblaadjes). Vorig jaar was ik als bruid, maar volgens mij heb ik daar geen foto's meer van en dat jaar ervoor als ballerina. Ow, en voor Milan heb ik een bumba-jurk gemaakt!
wat een leuk topic!! afgelopen 2 jaar ben ik niet geweest omdat ik in het buitenland woonde, het jaar daar voor was ik ´sexy non´ (voorkant non, do you believe..... achterkant roze latex rokje: ....I am sexy?) jaar daarvoor marilyn monroe, jaar daarvoor sneeuwwitje. dit jaar ga ik als niet-zwangere vrouw. hele verkleedpartij voor mij vergeleken met de afgelopen 2 jaar! deze is van 2005, de rest helaas geen foto´s: (ja, die vrouw is inderdaad een man! mijn beste vriend)
leukleukleuk!!! En mijn man liep er zo bij op zijn vrijgezellenfeest Van mij geen fotos van outfits...heb voor dit jaar 2 dingen: piraat en japans Manlief gaat als indiaan.... Eva is vanmorgen als Mega Mindy de deur uitgegaan en Tim ziet er zo uit
wat een schatje!!!! ik ga zo nog een x op jacht voor iets leuks voor mijn dochter, hoop echt dat ik nog wat kan vinden.. (ging er niet van uit dat we gingen carnavallen, zou maandag zijn uitgerekend..)
Nog gefeliciteerd!!! Mooie naam trouwens, was onze keus als Tim geen Timmetje was Maar je gaat gelijk al carnavallen...pppff...hihi
Wat leuk allemaal, en die kleintjes zien er altijd zo schattig uit verkleed. Misschien volgend jaar maar wel met Luuk verkleed naar de optocht.
Nog geen foto's maar Joey gaat maandag als Kabouter Plop naar het KDV. Oma heeft een heel mooi pak gemaakt!
Ons meisje als lieveheersbeestje! Foto is beetje bagger omdattie met mn telefoon is gemaakt. En ze krijgt natuurlijk nog een zwart neusje, rode wangetjes, en een ding voor op dr koppie hihi! Zal nieuwe foto maken als ze 'af' is Zelf háát ik carnaval echt enorm, maar vriendlief wilde optocht gaan kijken omdat Sterre de muziek zo leuk vind...heb ik weer
Bekijk bijlage 50953 Jelina tijdens carnavals modeshow op de psz. ze moest ook nog als eerste op om de modeshow voor geopend te toveren. Vandaag carnaval op psz gehad, maar die foto's heb ik met m'n mobiel gemaakt en ik weet niet hoe ik die na de pc krijg Groetjes, Vera
hier nog 1x als piraat.. de middelste is mijn vriend als vrouw verkleed (hahaha net een echt wijf hé ), en die rechtse is een vriend van mij hahaha..
hihi, jou vriend is als vrouw best knap. Bij de eerste foto van jullie samen zag ik niet zo snel dat t een hij was