Voor de meiden die nog niet zwanger zijn....

Discussie in 'De lounge' gestart door yake, 18 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. yake

yake Fanatiek lid

25 jun 2006
    2.791
    0
    0
    Voor de meiden die nog niet zwanger zijn....

Ik zit al een lange tijd op het forum en tot mijn verdriet zie ik nog steeds dat er velen zijn die nog niet zwanger zijn terwijl dit hun allergrootste wens is.

Lieve meiden, met dit berichtje wil ik jullie graag een hart onder de riem steken en jullie alle geluk wensen. Regelmatig brand ik een kaarsje voor jullie!

Ik hoop zo graag dat jullie wensen spoedig in vervulling zullen gaan...

Dikke kus,

Jacqueline

2. Aura

Aura Niet meer actief

Wat lief van je en ondanks dat ik een van de gelukkige ben waarbij het wel gelukt is ( na een lange tijd van dik 2 jaar) weet ik nog maar al te goed hoe het is.....

Lieve meiden,
    geef de hoop niet op, ooit komt die dag! En ik hoop dat die voor jullie heel snel komt.....Ik denk ook vaak aan jullie...

3. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

wat lief van je meid!

4. wat een lief bericht!

Inmiddels ben ik 2 prachtige meiden rijker.

maar toen ik nog een kinderwens had, heb ik ontzettend veel steun hier gehad.
    Want de eerste heeft ook bijna een jaar geduurd, gelukkig is de medische molen voor mij niet nodig geweest.

Maar voor alle meiden die een grote kinderwens hebben en waarbij het niet vanzelf gaat
    Ook voor hun is dit topic misschien een steun!

5. suikerboon

suikerboon Bekend lid

30 dec 2007
    924
    0
    0
    arbeidster
    menen
    dank je wel hoor :)
    heel lief van je!

6. Wat lief!

7. debsje1977

debsje1977 Niet meer actief

heel lief van je dat je de meiden een hart onder de riem wil steken.
    en het is echt waar geef de hoop niet op.
    na 5 jaar proberen en een mk rijker was ik er bijna van overtuigd dat wij kinderloos zouden blijven..tot daar ineens uit het niks ons wondertje zat...en dat wondertje is ondertussen alweer 8 maandjes oud ;)

8. Amfy

Amfy Niet meer actief

wat lief!

9. Aszz

Aszz Niet meer actief

Heel lief!

Ik ben hier nu ook al een tijdje, en gelukkig heb ik veel meiden gezien die na een ontzettend lange tijd toch nog zwanger raakte.
    Maar voor de meiden die nog druk bezig zijn, ontzettend veel succes!!

10. regi

regi Fanatiek lid

23 jul 2007
    1.671
    0
    0
    ik doe mee met hart onder de riem steken, na 8 jaar is het ons ook gelukt dus meiden hou hoop.

gr regi

11. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Ik ben een van de meiden bij wie het nog steeds niet gelukt is.

Ik vind dit een heel lief initiatief! Moet er bijna van janken.....:(

Je bent een schat en ik hoop dat alle gebeden en kaarsjes verhoord mogen worden, zodat er heel veel zwangeren op dit forum bij komen!

Volgende week heb ik mijn NOD weer (na de 7e IUI, sta ook al op de wachtlijst voor IVF). Wordt weer een hele spannende week die ik met angst en beven tegemoet zie. Zou het dit keer raak zijn?

12. yake

yake Fanatiek lid

25 jun 2006
    2.791
    0
    0
    Zullen we het kaarsje altijd hoog houden?

13. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Wat lief van je, dankjewel! Het is ook allemaal verdrietig. Al weet ik dat er ook mensen langer bezig zijn dan mij, dat is nog veel verdrietiger. Maar ik geef de moed niet op.
    Ik duim voor iedereen dat het snel mag gaan gebeuren.

14. yake

yake Fanatiek lid

25 jun 2006
    2.791
    0
    0
    Be happy, ik hoop zo graag dat het dan raak is!

Het kaarsje brandt ook thuis weer op de kast!

15. lalalindsay

lalalindsay VIP lid

19 jun 2007
    6.527
    489
    83
    Wat lief van je :) doet me goed

16. yake

yake Fanatiek lid

25 jun 2006
    2.791
    0
    0
    Waardevol, dat het bij anderen nog langer duurt, dat doet niet af aan jouw pijn omdat jij toevallig iets minder lang wacht. Toen jij besloot zwanger te willen raken, was jij er klaar voor en dan is het natuurlijk hard als je kindje er dan nog niet klaar voor is om te komen!

Ook ik heb moeten wachten, zo'n anderhalf jaar, maar ik werd gek van verdriet! Nu mijn zusje ook, het is inmiddels tweeëneenhalf jaar geleden dat ze haar eerste buikje verloor....
    Ik dank God op mijn blote knieën om mijn dochters.

17. Firlonnien

Firlonnien Niet meer actief

18. heidi76

heidi76 Actief lid

14 dec 2009
    487
    0
    0
    NULL
    NULL
    wat lief allemaal !
    zit hier ook met tranen in mijn ogen..
    ik ben helaas ook iemand bij wie het niet wil lukken.
    helaas 10 jaar later (volgende maand en wel een paar keer een paar jaar uit de mmm geweest) 2 relaties verder en nog steeds mijn liefste wens niet vervuld, hoe welkom ons kindje nu dan ook zou zijn !
    maar we houden hoop, er komt ooit een dag....

19. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Tuurlijk... daar heb je ook gelijk in. We zijn nu bezig in ronde 13. Maar er zijn ook dames al een paar jaar bezig.

Maar het word er eigenlijk idd niet minder verdrietig om. De wens is zo groot.

20. nicole26

nicole26 Niet meer actief

Wat ontzettend lief van je , ik ben dan niet bezig met zwanger raken maar vind het zo ontzettend sneu voor de meiden die zo hard bezig zijn en het iedere maand weer een teleurstelling is :(
    Hoorde van de week wel iets moois , meiske wat ik ken is ook al jaren bezig met haar man voor een baby , ook de hele mmm doorlopen en er gebeurde helemaal niets , toen toch maar alles opgegeven en zich erbij neergelegd en een paar maanden later bleek ze zwanger , en nog wel van een tweeling ... Ik duim voor jullie mee voor een wondertje !

Deel Deze Pagina