Ik ben vorige week zondag als Hollands meisje gegaan.. Hollands jurkje met delftsblauwe tegeltjes.. Gister verkleed als bloem.. ga ik denk ik zometeen ook weer aan doen.. Morgen als piraat en maandag weer als bloem.. Fijne carnaval allemaal.. en wat een lieve kindjes..
Gister helemaal vergeten een foto te maken van mijn piratenzoon! Maar hij gaat zich zo weer verkleden voor het kindercarnaval. Trouwens, ik woon in provincie Utrecht, maar reken maar dat hier carnaval gevierd wordt! En hoe!!! Ik vind het heerlijk, dit jaar 1ste keer in 11 jaar tijd dat ik niet gegaan ben. Ivm weeën en bi
mijn dochtertje en zoontje zijn aapjes geweest, alleen voor de foto want naar de optocht gaan wass te gevaarlijk (gladheid en sneeuw). Volgend jaar beter! Ik heb wel een paar fotootjes gemaakt maar nog niet op de computer gezet.
ik was als alien, hihi. Halverwege de avond vielen mijn wimpers er af, werd mijn pruik aardig kaal en zat er nog maar 1 bol van de twee op. En helemaal onder het bier uiteraard. Maar het was weer een superavond!!
Leuke foto's. Van mezelf heb ik (nog) geen foto's. Morgen gaan we weer, overdag naar Oeteldonk, en 's avonds hier in het dorp.
Ik heb echt een hekel aan carnaval.. Volgens mij ben ik de enige. haha Maar vind het zo'n belachelijk gezicht al die volwassen verkleed en dan nog maar te zwijgen over de muziek...
Wij zijn piraten! Heb wel al foto's maar nog niet op pc gezet...zal ik morgen wel ff doen. Heb er wel al een van Damien:
Ik vind carnaval zelf ook geen bal aan, maar voor de kindjes vind ik het nu wel weer superleuk. Echt grappig om al die outfitjes te zien bij die kleintjes hier!
ook in de randstad wordt carnaval gevierd, alleen weet niet iedereen dat. we vieren het alleen wat minder massaal 8) en wat meer binnen. wij zijn met de boerenkapel altijd in knalpaars en knalroze gekleed. ik kijk hier niet boos hoor, maar er stond een mega irritant knipperlicht op mijn gezicht