show je carnavals outfit!

Discussie in 'De lounge' gestart door Stinkerbell, 25 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    nee woon in de buurt. Hoorde mn buuv er gisteren over want die was op zoek naar vleugeltjes. Ik werk er wel trouwens.:)

2. tulip

tulip Niet meer actief

sann, ja in bergen heb je ook kindercarnaval, maar das in de openlucht een toneelstuk van de prins, de nar en de grootste boer. Op het werk bij ons is het dansen enz. Wel heel leuk voor en met de kinderen, maar die muziek daar heb ik echt helemaal niks mee.

3. Ellen27

Ellen27 Bekend lid

12 sep 2008
    739
    0
    0
    Hier nog één! Maar ik ben import, kom eigenlijk uit het Kielegat. Ik heb altijd fanatiek de beest uitgehangen met carnaval, maar ik heb er dit jaar niet zo'n trek in, ik blijf lekker thuis... saai hè ;)

4. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Wij doen zelf niet aan carnaval, maar de kids op school wel. Alyna wordt een lieveheersbeestje. :D

5. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Ik ben een nuchtere Noord-Hollandse en weet helemaal NIKS van carnaval :D Maar nu lees ik hier over gordijnen??? En dat sommige carnavallers dit wel doen, en andere niet? Hoe zit dat dan, zijn dat cultuurverschillen? Vind ik altijd wel grappig om te weten, zulke dingen :D

6. Ellen27

Ellen27 Bekend lid

12 sep 2008
    739
    0
    0
    Het dragen van oude kleding en vitrage stamt uit de periode vlak na de Tweede Wereldoorlog. Men had niets in huis om carnaval mee te vieren, een probleem dat men creatief heeft opgelost door oude spullen te gebruiken.

Lang leve wikipedia

7. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Hier een Kaaiendonkse!

Ik denk dat ik mijn aardbeienjurkje maar weer aan doe. Maar grote kans dat ik van de week nog even langs de carnavalswinkel rij.

Zoonlief heeft een super schattig dalmatier pakje. Nog geen foto's van, volgen nog.

manlief heeft nog een hele doos vol liggen, dus voor hem elke dag waat anders.

Heb er zin in!

8. tulip

tulip Niet meer actief

die gordijnen is eigenlijk alleen in bergen op zoom en een paar omliggende dorpjes. Verder viert heel brabant en limburg carnaval zonder gordijnen hoor. Daarom weet iedereen in brabant ook dat je in b.o.z. woont als je het over gordijnen hebt. :p

Ik ben er heel trots op uit b.o.z. te komen, maar de rest vind het maar achterlijk;)

9. Koekeloerie

Koekeloerie Niet meer actief

nogal :p
    Open doel hoor!

10. tulip

tulip Niet meer actief

koekeloerie, weet ik, ik denk ik zeg het maar vast zelf:p Speciaal voor jou dan;): (en voor chilleke:D)

Bekijk bijlage 133729

11. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    lol :D

en tulip :D:D:D lol ja maar volgens mij zijn er meer steden die onderling elkaar "pesten" ;)
    maar wat een schatje :)

ik ga morgen shoppen :D

12. Koekeloerie

Koekeloerie Niet meer actief

Dank je voor de foto. Tja je dochter kan er niets aan doen. Die weet niet beter... maaruhhh.. :D:p

Chilleke, ik was gisteren nog vlak bij Sepp... er stond buiten gewoon een rij!

Ik kan dus niets vinden in maat 80-86.

13. Dani11

Dani11 Niet meer actief

Mijn zoontje is er ook al helemaal klaar voor!!

14. Dani11

Dani11 Niet meer actief

Alleen van mijn Lady GaGa pruik wordt hij niet vrolijk hahaha

15. tulip

tulip Niet meer actief

haha, ik ook niet. Met de paplepel ingegoten.:D

Chilleke, Met het motto in r'daal nu zou ik voor mijn meisje iets van engelenvleugeltjes zoeken/maken ofzo, maar ja dat is niks voor een jongen he?? Misschien een leuk pilotenpakje.

16. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    Ja ik ga ook niet bij sep kijken, Veels te druk ;) maar bij Kees Konings op de grens bij Essen :) die heeft wel leuke dingen.

Ja ga effe kijken naar zoiets, we zullen wel zien;) thnx voor het idee!

17. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Waaaaah hier nog zon nuchtere noord hollandse die even in een deuk ligt.. Ik ben echt wel gek genoeg om mezelf in een of ander pak te hijsen, we doen in onze familie aan halloween en daar was t hele gezin als boef :D

Maar GORDIJNEN?! Whaaaaa lol.. :D wat een tradities..

Hier word ik al raar aangekeken als ik zeg dat ik zoonlief in een carnavalspakje wil laten lopen een dagje.. ;)

Hier hebben we kermis, net zo idioot en ti-ta-totalampion alleen dan in een oude broek en een shirt met belachelijke tekst. :)

Wat ik me dan afvraag..

Roeien jullie ook met carnaval? :D

18. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Carnaval is niet compleet zonder te roeien. :D Geweldig!

19. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    het heeft niets met ons motto te maken, maar :) ik vind hem wel heeeel schattig:D

enne ik heb nog nooit geroeid met carnaval;)

20. Babyliciouss

Babyliciouss Niet meer actief

Roeien met carnaval???
    Ik vier al mn hele leven carnaval, maar daar heb ik nog nooit van gehoord?!

Deel Deze Pagina