Poldersekermis Hier staat een stukje over roeien in anna paulowna (DE polderse kermis ) en een fotootjes.. Roeien is echt het ultieme kermisgevoel.. op je gat in t bier en de zooi met de eerste de beste persoon die naast je staat heen en weren op de foute muziek.. Beter is er toch niet?! *geboren polderse en dus poldersekermisgek! *
En die dalmatier is trouwens TE cute! zo leuk! Kennen jullie btw de "halloween"pakjes van Tom Arma?? Ik vind ze ZOOOO leuk! Tom Arma Costumes - Baby costumes from the most published baby photographer in the world.
Ook in Noord-Holland zijn er cultuurverschillen...ik vind dit dus ver-schrik-ke-lijk Mijn stiefmoeder en -broers komen uit West-Friesland en die vieren de kermis ongeveer ook zo. De hele week zuipen en Dries Roelvink-achtige muziek...waaaaahhh... Ik blijf daar dan dus ver uit de buurt. Ik ben denk ik te stads hiervoor...
Whahahah jaaa dat kan! en t is hier maar 3 dagen hoor! hihi.. en als je er net aankomt is t ook verschrikkelijk. iedereen goor en weet ik t. maar toch gaan we altijd weer met zn allen en is t echt TE gezellig en leuk zon weekend! En HET ultieme kermisgevoel is er wanneer je lam thuis komt, je broek uitdoet en je die naast je neerzet (ja zet, dat kan met een kermisbroek ) en je dan de volgende ochtend met een brak hoofd wakker wordt, je broek die ondertussen stijf staat van t bier weer aantrekt terwijl "Boten anna" van de gebroeders Ko (naar mijn mening echt een kermisnummer) aanstaat op vol vermogen en een van je vrienden bij t ontbijt vraagt "Biertje?!" Aaaaaah kermis.. dit jaar kan ik weer!! hihihih Even voor de mensen die dit fenomeen niet kennen een sfeeridee: YouTube - Polderse kermis, Anna Paulowna 2009 Maandag "boemerang dak met dj Marcel Meijer" En nu weer ontopic!! Sorry sorry sorry
roeien? maar natuurlijk! "roeien, roeien, roeien zittend op je kont". Al moet ik dan meestal naar de wc.. spontaan. Chilleke, we gaan ook altijd naar Kees. Ahh wat een schatje!
Roeien deden wij altijd "vroeger", net over de grens in een belgische discotheek, kratje Konick binnen handbereik
Wij hebben hier gisteren al de kinderoptocht gehad. Normaal loop ik mee, maar helaas het wordt nu een rustige carnaval. Lijkt me niet verstandig optochten lopen met bekkeninstabiliteit. Dit is mijn meiske.. aan het uitrusten in de fietskar na bijna de hele optocht te hebben gelopen. Bekijk bijlage 134024
ahhhh lief! Mijn meid was verkleed als heidi. Ik heb nog een supergirl/man pakje liggen. Gloednieuw. Helaas paste het niet en er mag niet geruild worden! Dus voor de liefhebber, pb me. Het is voor 1 jarige.
Welke maat heeft jouw kindje en is het te groot of te klein? Daar hebben we meer aan dan dat het voor een 1-jarige is...
Zo staat het op de verpakking, had het zo overgenomen. Het is mijn dochter te klein aan de benen. Ze heeft maat 86 onder en maat 80 boven. Ik denk dat het vergelijkbaar is met 74-80. Komt wel overeen met 1 jarige dus.
Ik vind het altijd vervelend als zoiets erop staat, want de ene 1-jarige is de andere niet... Ik kan eindelijk foto's showen!
Carnaval is voor mij dit jaar al voorbij. Het was een rustigere carnaval. Maar wel genoten en vooral van onze kleinste carnavalsgek hier.
De buikbank is op de foto hierboven is niet heel goed te zien. Er staat (voor de limburgers onder ons) Alaaf, Laot 't mer beginne, Ich vier auch hie binne. Ik heb er veel reacties op gehad. En hier onze kleine meid die volop meefeest.