Welke TV/internet provider (heb jij?)

Discussie in 'De lounge' gestart door Sjors82, 8 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sjors82

Sjors82 Niet meer actief

#1 Sjors82, 8 mrt 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 8 mrt 2011
    Hoi, ik ben aan het kijken of ik over kan stappen naar een andere internetprovider. Ik zit nu bij Ziggo, en betaal 67 euro voor TV en internet. Dit is wel een snelle verbinding, maar eigenlijk is dit een beetje overbodig geworden. Ik denk dus dat ik hier wel op zou kunnen bezuinigen.

Mijn vraag aan jullie, welke TV/internetprovider hebben jullie en hoeveel betaal je hiervoor? Welke zenders heb je dan, en extra's of niet? Ik hoor het graag van jullie. Bellen hoeft er niet bij want ik gebruik geen vaste telefoon!

2. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Wij zitten bij KPN. hebben hier internet, telefoon en interactieve tv van. Betalen rond de 60 euro.

3. alecia

alecia Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.295
    17
    38
    student
    drenthe
    kpn, tv en internet totaal, 32,50
    Niet te vreden veel problemen met digitaal.

4. Sjors82

Sjors82 Niet meer actief

Dat is idd wel belangrijk of je tevreden bent of niet alecia, bedankt!

5. emje

emje Niet meer actief

wij hebben digitale tv, internet en bellen van ziggo en we betalen 90 euro.

we hebben dan wel het snelste internet en gratis bellen naar vaste nummers.

6. denise89

denise89 Bekend lid

22 dec 2010
    820
    1
    16
    partime baan
    wij hebben upc, internet en digitale tv, met pauze en opneem functie enzo.

betalen als ik het goed heb rond de 50 euro (vriend doet financiën)
    wij hebben dan wel wat sneller internet.

wij hebben de standaard zenders. nick jr, en nog 2 of 3 tekenfilm zenders. weet niet welke allemaal nog meer zijn er zoveel. is op site van upc denk ik wel te vinden.

wij zijn tevreden in ieder geval. nooit problemen

7. lizab

lizab Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    Wij zitten bij kPN. Internet, interactieve tv en telefoon. Zijn prima tevreden. betalen geloof ik rond de 50 euro, en we bellen onbeperkt.

Ik hoor steeds vaker dat een sneller internet geen nut heeft, omdat het glasvezelnetwerk niet sneller kan/te vol is.

8. Young Flower

Young Flower Fanatiek lid

25 jul 2006
    3.369
    507
    113
    vlakbij Rotterdam
    jeetje wat een bedragen lees ik hier zeg

wij zitten bij Tele 2

bellen
    internetten (20mb)
    digitale tv

en betalen 35 euro en meestal 10,00 belkosten.

dus totaal 45 euro gemiddeld

en zeer tevreden echt geen enkele klacht over tele2

9. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.204
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Wij zitten bij Ziggo hebben alles in 1, dus bellen, internet en tv. Volgens mij iets van rond de 80 euro.

10. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    tv canaldigitaal.. 10 euro
    internet en tel. tele2 32 (?)
    dus totaal 42 euro..
    MAar wij kijken ook rond naar meer opties..

11. Sjors82

Sjors82 Niet meer actief

Ook al hoor ik hier een negatieve reactie over KPN, ik neig er toch naar. Ze hebben een pakket voor alleen TV en internet, voor 35 euro. Met meer dan 50 zenders - haarscherp beeld - Videotheek Thuis - Programma Gemist.
    Klinkt toch goed! Wie heeft dit nog meer?

12. MaaikeS

MaaikeS Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.516
    0
    0
    Zuid Beveland
    Kpn internet en telefonie,
    Tv en Digitaal via de Delta(daar hebben we ook gas water licht van)
    Hadden eerst internet en telefonie van Zeelandnet maar dat lag er vaker uit dan dat het werkte

13. alecia

alecia Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.295
    17
    38
    student
    drenthe
    heb alleen de digitale, dus geen extras maar mijn ervaringen zijn slecht, zeg er wel bij, woon op 1e etage, in een grote stad.

14. siepie

siepie Fanatiek lid

28 apr 2010
    3.424
    3
    38
    Tele2, internet, tv en huistelefoon.
    Betalen rond de 40 euro per maand.
    Digitale tv hebben wij niet, schiet ook niet op, zitten in een aanvliegroute dus dan steeds storing.
    Internet doet het hier eigenlijk altijd, nog maar 1 keer een storing gehad met onweer in 3,5 jaar tijd.
    Krijgen ook netjes een telefoontje na ieder half jaar en krijgen dan soms korting als we bij hun blijven.

15. MvdW

MvdW Niet meer actief

Wij hebben alles in 1 van KPN, maar gaan dit opzeggen. We betalen nu 90 euro per maand! Incl. HD-pakket en internet 50mb.
    Die 50mb halen we wel binnen, maar dit is puur met downloaden dat het dan snel gaat, voor de rest niet.

Ik vind KPN een superslechte service hebben en tevens werkt die afstandsbediening ontzettend traag. Druk je een zender in, komen de cijfers in beeld en dan springt hij na een tijdje pas over. Erg traag ook met zoeken in de tvgids. Vreselijk! Wou dat we nooit overgestapt waren.

Wil weer graag terug naar Ziggo.

16. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.110
    1.795
    113
    Kraamverzorgende
    Wij hebben Ziggo alles in een pakket met Eredivisie Live, Film1 en Sport 1 en bijna alle extra pakketen. Zitten rond de 90 euro per maand. Zijn er heel tevreden over trouwens.

17. Silmarien

Silmarien Actief lid

26 feb 2010
    195
    0
    0
    Vooralsnog fulltime moeder ;)
    Fryslan
    Ziggo alles in 1 en betalen zo'n 60 euro (incl. belkosten). Wij hebben er ook wel eens over zitten denken om over te stappen, maar ondanks dat Ziggo niet een van de goedkoopste is, is de service altijd helemaal top. En helemaal met dit soort dingen is ons dat wel wat waard.

Mijn moeder heeft overigens ruim een jaar lang alleen maar ellende met KPN gehad. Ik zou je dus aan willen raden absoluut niet daarheen te gaan.

18. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    wij hebben upc betalen 60 euro voor digitale tv met hd en recorder,telefonie en redelijk snel internet.

Veel problemen gehad met de recorders enz zelfs de simpelste dingen gaan daar moeilijk. Verkeerde facturen enz. Mara helaas kunnen we niet veel anders in dit boerengat haha

19. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Wij hebben alls-in-één-plus van ziggo, daar betalen we ca. €60,- p.m. dit is incl. bellen.
    (Na juni betalen we € 5,- meer. Was een aanbieding met gratis digitale ontvanger).

We bellen gratis naar ziggo-abonnees. We hebben 1 digitaal keuzepakket, kinderzenders, dit zit ook in de prijs en kost € 3,95.

Wij zijn ook zeer tevreden hierover.

20. Naomi1971

Naomi1971 Bekend lid

21 okt 2010
    740
    0
    16
    woonbegeleidster gehandicaptenzorg
    home sweet home
    Wij hebben nu nog een pakket van UPC (telefoon, internet en tv) en betalen iets van 62,- exclusief bellen. Wij zijn hier niet tevreden over. Er is elke keer wel iets, dan hebben we geen internet verbinding, dan ligt de tv er een avond uit, telefoon doet het regelmatig niet.
    We hebben net kpn glasvezel besteld (telefoon, internet en tv)en daar gaan we 55,- voor betalen.
    Ik hoop, na alle negatieve berichtjes hier over kpn, dat we de goeie keus gemaakt hebben. En anders stappen we na een jaar gewoon weer op.

Deel Deze Pagina