Show je commode plankje!

Discussion in 'De babyuitzet' started by sara1988, Jun 7, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Noorus

Noorus Fanatiek lid

Nov 17, 2011
    4,575
    0
    0
    Hier ons plankje... Als de kleine er straks is, zal er wel meer opkomen :)

Attached Files:

2. melanie89

melanie89 Lid

Jun 1, 2012
    95
    0
    6
    Hier ons plankje so far!

Plankje.jpg

3. tupp

tupp VIP lid

Jun 13, 2009
    22,829
    19,166
    113
    Female
    lerares basisonderwijs
    Ik vind die kubussen ook erg leuk. Toch ben ik ook erg blij met ons plankje, met haakjes eronder. Wij hebben aan één van de haakjes een muziekknuffel hangen. En aan een andere zijn ochtendjas. En als hij 's middags slaapt, hangen we zijn kleren er even aan tot na zijn dutje. Ideaal.

Op het plankje staan vier dezelfde bakjes van ikea. We bewaren er watteen wattenstaafjes in (die we nooit meer gebruiken, stamt nog uit de babytijd.) In een andere zitten plasic zakjes om poepluiers in te doen. En in de derde zitten allerlei zalfjes enzo. (ook ongebruikt, tegenwoordig.) De vierde is al leeg.

4. Liesjuh1977

Liesjuh1977 Fanatiek lid

Jan 2, 2013
    1,381
    0
    0
    werkzoekend
    Hilversum
    Wij hebben tegen het wandje naast de commode nog een kapstokje hangen en daaraan idd ook een muziekknuffel, badjas en omslagdoek hangen. Dus ook gewoon binnen handbereik vd commode. Die haakjes zou ik anders idd ook wel echt missen hoor!

5. sara1988

sara1988 Bekend lid

Jun 3, 2012
    849
    0
    16
    Nederland
    Mooi kamertje heb je,volgens mij hou je ook van pasteltinten of niet?

6. Omelet

Omelet VIP lid

Nov 14, 2008
    14,874
    2
    0
    Op het plankje staat een mandje met luiers, mandje met sokjes, mandje met verzorgingsproducten (olie, gezchtscreme).

7. Missprincesa

Missprincesa Bekend lid

Feb 12, 2013
    848
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ging ook niet zozeer om veiligheid hoor, maar meer praktische zaken. Als de baby wat groter wordt en gaat staan, stoot hij z'n hoofd en graait hij er allerlei dingen vanaf.
    Maar zelf nog helemaal geen ervaring, dus geen idee? Heb het al verschillende keren gelezen.

8. sarahtj3

sarahtj3 Fanatiek lid

Jun 8, 2012
    1,628
    0
    0
    almere

hmmm bij mijn eerste geen last van gehad..

9. SLT

SLT Lid

Apr 12, 2013
    86
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ons kastje/ plankje... Achterwand met behang (patchwork) van de kamer beplakt.... Bij de ouste twee wel een plankje gehad beviel ook prima. Nooit problemen met hoofd stoten oid gehad.
    Luiers heb ik in de la liggen. Klemspotje vind ik ideaal voor nageltjes knippen en dingen waarbij licht erg prettig is... (Sta zelf precies voor het daglicht)

Attached Files:

10. Missprincesa

Missprincesa Bekend lid

Feb 12, 2013
    848
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou dan gok ik het er maar op en doe ik hem ook gewoon boven de commode, dat staat ook het mooist vind ik. Blijkt hij over een jaar toch elke keer bulten op zijn hoofd te hebben en/of graait hij er alles af, dan kan ik hem altijd nog weer weghalen :p

11. misty75

misty75 Bekend lid

Jan 16, 2013
    798
    1
    18
    Female
    verpleegkundige
    West-Brabant
    hier ons plankje boven de commode...sinds gisteren hangt ie dankzij manlief :D

Attached Files:

12. sara1988

sara1988 Bekend lid

Jun 3, 2012
    849
    0
    16
    Nederland
    Toch wat dingen gevonden,maar kan maar zo weer veranderen :D

13. Nora1983

Nora1983 Fanatiek lid

Dec 21, 2011
    2,624
    4
    38
    NULL
    NULL
    Leuk! en die kleur op de muur ook, hebben wij ook:D 1 grote wand en een heel smal wandje aan andere kant van kamertje. Rest is wit.

14. Nora1983

Nora1983 Fanatiek lid

Dec 21, 2011
    2,624
    4
    38
    NULL
    NULL
    Hier ook plank boven commode.
    Heb er een knuffel op staan(voor de leuk), slofjes(ook voor de leuk), 2 mandjes met o.a. schaartje, borsteltje, (bad)thermometer etc.), zwitsalspul(creme enzo) en een tissuebox. Kan zelf namelijk niet zonder doos tissues, heb ze overal staan in huis, altijd handig om ff snel iets schoon te maken ofzo!
    Badspullen vd zwitsal en billendoekjes heb ik op commode zelf staan. We zien wel hoe het bevalt.
    Oja, verlichting heeft mijn vader onder commode-plank bevestigd. Een langwerpige led-lamp, word niet heet en is kind-veilig. Sta namelijk met rug naar daglicht en voor snachts is het ook handig als je moet verschonen ofzo.

15. kinderwens88

kinderwens88 Fanatiek lid

Aug 6, 2011
    1,213
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mooi plankje. Waar heb je die vandaan?

Share This Page