In april ben ik al weer een jaar vrijgezel en ik heb mijn draai weer helemaal gevonden. Stiekem ben ik wel weer benieuwd naar wat er allemaal rondwandeld in vrijgezellenland, dus aangemoedigd door mijn vriendinnen her en der een beetje op het internet aan het kijken. Het meeste van wat daar te vinden is, is absoluut niet wat ik zoek, en die paar leuke mannen die ik al spreek, stellen me vroeg of laat telkens weer teleur (beginnen over seks, webcamseks etc.) En dat na eerst een hele leuke tijd te hebben gekletst over van alles en nog wat en ze absoluut de indruk geven ook serieus te zijn. Ben ik nou gewoon zo fucking ouderwets? Is dit tegenwoordig normaal? Ik heb nog nooit gedate. Ik heb heel lang met mijn ex gelopen. Weet dus ook absoluut niet wat 'wel kan en wat niet kan'. Ik voel me er niet prettig bij om meteen al af te spreken met iemand als ik die persoon nog maar 3 keer heb gesproken ofzo. Als ik dat kenbaar maak, worden ze meteen een stuk minder enthousiast Mijn vriendin verteld me dat ik wat daten betreft niet zo moeilijk moet doen, en gewoon met mannen moet afspreken. Maar ik kan echt niet zomaar met elke man afspreken hoor. Er moet wel een goede klik zijn, en het moet ook goed voelen. Ergens denk ik de 'strijd' van het online 'winkelen' maar op te gaan geven, maar ja... ik ga ook heel weinig uit, dus in het uitgaansleven ontmoet ik ook eigenlijk niemand. Wat moet ik nou? hahahaha... wat is jullie visie hier op? Peptalk??????
tja..op datingsites zitten gewoon veel mannen die op zo'n manier een gratis wip zoeken. Ik denk ook niet dat je mr right gaat vinden via zo'n site. Je vormt je online een beeld van iemand en die klopt eigenlijk nooit met wat je in real life ziet...
Nou ik kan mijn eigen voorstellen dat je niet meteen af wilt spreken. Het is natuurlijk wel belangrijk dat je eerst een klik voelt. En mannen die over sex of webcamsex beginnen, daar knap ik al meteen op af, die zal ik dan ook meteen afkappen.
Niet op zoek gaan en het over je heen laten komen. Een relatie moet geen invulling van je leven zijn,maar een leuke bijkomstigheid. Zeker als je kinderen hebt behoor je je naar mijn idee wat afstandelijker te gedragen als wanneer je alleen aan jezelf hoeft te denken. Succes,en wie weet ontmoet je die prins onverwachts in de supermarkt ofzo
Helemaal mee eens, de meeste mannen die op zo'n site komen zijn meteen op sex uit. Maar welke datingsite bezoek je Minyaweth?
Als ik het online niet leuk kan hebben met iemand, zal dat in het echt ook niet zo zijn.. Ik ben dus ook echt geen snelle dater, tenzij die klik er is! Weet je wat je moet proberen? Paiq! Ik heb de leukste daar al af geplukt, maar er zitten er vast nog veeeel meer Niet meer van die saaie profielen, maar zogenaamd speeddaten door te chatten.. Je kunt elkaars foto's niet meteen zien, dus een stuk minder zielige mannetjes die je alleen op je uiterlijk beoordelen! Ik vind het echt een fijne site!
Ik ben 7 jaar geleden de markt voor het laatst opgewerkt, via relatieplanet. Uit de honderden berichte. Koos ik er eentje, ging met hem uit na twee weken mailen, en nu zijn we getrouwd en hebben twee kinderen. Ik snap je wel maar hoelang wil je dan mailen? Ik denk dat je soms ook de gok moet wagen. Maar goed, goede mannen beginnen niet over seks zomaar. Kan je verder geen tips gEven, alleen dat je niet te voorzichtig moet zijn dEnk ik.
Ik ben absoluut niet op zoek hoor! Vind de situatie zoals hij nu is ook prima, maar ben wel benieuwd wat er allemaal is en wat daar eventueel van kan komen. Ik ben hier in mijn profiel ook heel duidelijk in. @Chantal26: ik zit nu een beetje te kijken op Lexa. Had een account op Badoo, maar dat is helemaal trieste bende
Moet je echt doen! Ik heb een tijd op lexa.nl gezeten en op relatie.nl, maar dat was echt niks.. Paiq is overigens ook helemaal gratis, en écht leuk (en nee, ik heb geen aandelen )
Helemaal mee eens, de meeste mannen zijn echt opzoek naar een snelle wip, of hebben eigenlijk al een vriendin/vrouw! Maar goed ik heb mazzel gehad mijn vriend ook leren kennen via het net en zoals je ziet verwachten we nu ons eerste kindje, en zijn in november 5 jaar bij elkaar. Dus het kan wel
Dit zegt mijn vriendin dus ook... maar alleen bij de gedachte al, scheit ik 7 kleuren in mijn net uitgewassen schone broek
En oh ja, mr. Right is zo echt wel te vinden! Wij wisten gelijk na 1 date dat dit het was, dat wij samen oud gaan worden. ik heb na de date mijn moeder nog gebeld om te vragen of je dat zo snel al kon weten haha! Mijn man is ook echt mijn maatje en we zijn stapelverliefd op elkaar! Dus het kan wel, maar het is goed graven tussen alle geile viezeriken.
okee even voor mannen opkomend aangezien wij nog wat vrijgezelle vrienden hebben.. ook voor hun is het niet makkelijk op een datingssite.. vrouwen willen ook sex haha, doen zich anders voor etc etc.. mede door vaak teleurgesteld tezijn, heeft een ervan zich weer uitgeschreven... ook in de cafe's etc heeft hij niet de vlotste babbel of ziet er t lekkerste uit... iemand tips voor de mannelijke vrijgezellen, die op zoek zijn naar een seriuse relatie. helaas heb ik zelf geen vrijgezelle (geschikte) vriendinnen ( vaak te jong, of totaal niet passend)
Ik kan me ook voorstellen dat als je te terughoudend bent dat een man dan het idee kan hebben dat je gewoon niet geïnteresseerd bent. Ik 'date' zelf niet dus geen deskundige ofzo, maar kan je niet gewoon ergens overdag voor een kop koffie ofzo afspreken, dan kun je makkelijk na een uurtje weer weg als je het niets vind.
Nee? Ik heb mijn vriend via een datingsite (Relatieplanet) ontmoet en wij zijn al 6 jaar gelukkig met elkaar. Natuurlijk moet je vragen vragen vragen vragen stellen aan mannen op een datingsite. Zoveel mogelijk vragen. En aan de hand van de antwoorden bepaal JIJ of of je die persoon ziet zitten. Zo heb ik het ook gedaan. Zoveel mogelijk gevraagd, daarna een tijdje gemaild, toen pas mijn telefoonnummer gegeven en met hem gesmst en daarna een keertje afgesproken op een drukke plek (cafe). Dit beviel zo goed dat we de tweede keer uit eten zijn gegaan en zie daar....Nu zijn we al 6 jaar gelukkig samen. Hij is echt mijn soulmate. Je kunt in reallife (zonder tussenkomst van een datingsite) ook flink voor de gek gehouden worden hoor. Ik vond het grote voordeel van een datingsite juist dat je iemand -tig vragen kon stellen alvorens je met iemand afspreekt. (Natuurlijk is en blijft de vraag of iemand dan de waarheid spreekt, maar daar kom je gauw genoeg achter als je maar goed door blijft vragen en niet te snel met iemand af gaat spreken.)
het is inderdaad twee kanten op lastig. ik heb ervaring op meerdere sites maar overal gaat het alleen maar om het uiterlijk. krijg je als 20 jarige ineens een bericht van iemand van 45. en dat is meer regel dan uitzondering. ik ben er dan ook mee gestopt. ik ben toch van mening dat je beter irl mensen tegen kan komen dan via het internet. zeker op die dating sites zoal badoo en lexa is het volgens mij niet te doen. je moet echt net geluk hebben. maar alle mannen waar ik daar me gechat heb wilden allemaal in het eerste gesprek meteen afspreken. en dat terwijl ik in mijn profiel had staan eerst een tijd te willen chatten. nee mijn ding is het niet dus ik kan je dan ook niet de tip geven. succes ermee
nou ik vind het helemaal niet raar hoor. ik heb mijn vriend ook eerst bijna 2 maand via msn gesproken. toen telefoonnummers uitgewisseld en gesmst, en daarna pas een keer afgesproken. Als mannen al na een paar keer over seks begonnen, was het gelijk block, en verwijderen.