Ik heb het vandaag nog even nagevraagd aan een consulent en je kunt gewoon onder de beentjes dragen. Eroverheen lijkt me niet zo lekker zitten voor de kleintjes. Als je gaat rugdragen bij grotere kindjes is het wel fijner om over de beentjes te dragen. (is mij verteld zelf nog geen ervaring mee) En de banden van de Mysol zijn lang niet zo breed als de Hop Tye dus die kun je helaas niet uitwaaieren over de rug.
Iemand een idee waar ik een filmpje kan vinden van op de rug dragen? Mijn zoontje is nu 12 kilo en draag hem nog op de buik..kan ook nog wel maar moet hem wel echt goed strak doen
Ik wil een bykay denim. Maar hij is niet goedkoop. Heb hem al 20x in het winkelmandje gelegd. Misschien nu maar eens echt op koop drukken hihi
mishur, kan je die hoppediz ook op de rug knopen, ik heb nu een bandolino maar wil voor de zomer wel een geweven doek (denk iets prettiger qua warmte) dochter is nu 12 maanden
Wat een prachtdoeken en dragers weer! Ik heb laatst de natibaby tulip een weekje geleend, zo heerlijk met dat linnen.! Ik wil mijn hoppediz roze rood graag verkopen en voor een natibaby gaan, maar helaas nog geen koper kunnen vinden.
hier is ondertussen de verzameling uitgebreid. had al: -rekbare van draagdoek.nl - girasol (geweven) en heb nu zelf een hoodietai gemaakt en een natibaby ringsling is onderweg
Ja hoor, die kun je ook op de rug knopen. Zou voor in de zomer wel een Hoppediz Das Leichte nemen. @ons2ewonder: mooi hoor!
hooi! Hier ook een dragende mama, in het begin in een bykay, toen een tijd niet en sinds een paar maanden verkocht aan de geweven doeken. Heb er 3. Hier de bykay en mijn Storchenwiege leo rouge
en mijn Natibaby swallows ( eerste keer over jas heen, dus niet super goed geknoopt ) en mijn Linuschka dahlia
Ons2ewonder, wat ontzettend knap. Mirjam, wat een verzameling al . Ik heb sinds vanmiddag een hoppediz das leichte, ze heeft er al even in geslapen maar nog geen foto gemaakt. Ging eigenlijk voor een hele andere doek maar na het voelen van verschillende doeken kwam ik toch hierbij uit voor als het iets warmer wordt (draag ook veel in huis).