Dochter was zeer geduldig vandaag, dus goed kunnen oefenen met de drs2s! Eerste indruk is zeer positief!! Ruck is voor mij een fijne snelle knoop, maar uitkijken voor butt poppen, uiteindelijk rust dat voor langere wandelingen tot te erg op m'n schouders (ook wanneer tibetaans afgewerkt, dan ligt het net iets te veel op m'n sleutelbeen). DH had ik hetzelfde, ook na een tijd iets te 'zwaar' op de schouders (voornamelijk op de schouder waar je de lange baan over brengt, doe ik iets fout?). Maar met de drs2s draag ik meer op m'n torso geloof ik, ik voelde mijn schouders iig echt niet vandaag. En ook geen butt pop gevaar. Binnenkort eens mee wandelen!
De DH heb ik al heeeeeel lang niet meer gedaan, omdat ik drs2s heel fijn vind, ik ga DH binnenkort weer keer doen, vriendin vind hem juist super fijn omdat het gewicht verdeeld word?!
Hier sinds kort een Bondolino draagzak. Deze kan een lange tijd mee en dat vind ik wel een fijne gedachte. Maar mijn ventje is al 3 maanden dus moet even wennen aan het zitten in een draagzak Maar hij vind het wel interessant allemaal
Helemaal blij met de retro uitvoering van de babybjorn!! Draagzak Original - Het gebruikersvriendelijke, klassieke design Groetjes
even een vraagje.... tijd geleden hier gevraagd welke draagdoek/draagzak ik zou moeten nemen... toen krijg ik een site waar je ook een draagconsult kon afspreken... alleen kan ik die site nergens meer vinden... hebben jullie idee welke site dat is?
Wij hebben alleen een Ergo, ik ben een beetje onhandig dus doeken zijn voor mij niet weggelegd denk ik. Wij vlogen afgelopen zondag en ons meisje was net in slaap gevallen toen onze tassen enzo gecheckt moesten worden. Mijn vriend had haar in de draagzak. De douane keek naar haar, en vroeg fluisterend of mijn vriend haar een klein beetje op wilde tillen. Toen voelde hij met zijn hand tussen de draagzak en mijn vriend en toen mocht hij zo doorlopen. We waren er van onder de indruk
Flashyfly en Kaden wat een moooie foto's zeg! En ja, zo jammer dat er nog steeds zoveel babybjorns worden verkocht
Hier een doek van Nederlandse bodem En heb mijn Hoppediz maar te koop gezet, anders worden t wel heel veel doeken
Wauwwww, van de maker heb ik mijn draagconsult gehad 😃 op d& v vind ik jouw kleine ook altijd zo'n schatje!
Oeps, betrapt op stalkgedrag (voor een artipoppe) En addv-schap Thnx Rijtjes, jij plaatst geen foto's daar of wel? Volgens mij heb ik je niet voorbij zien komen daar.
Soms, heb wel eens een foto geplaatst, maar met mijn ene doekje is dat best saai . Maar, hopelijk snel een tweede, wie weet, dan meer foto's. Ik heb wel eens gepost in het slapende kindjes topic trouwens, slapend in de tula.
Ik vind het fantastisch een draagdoek. Ik heb er 3 geprobeerd, maar beide zoons moesten er helaas niets van hebben. Alleenmaar huilen