show je draagdoek/ draagzak!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Flashyfly, 21 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaden

Kaden Actief lid

13 dec 2011
    441
    0
    0
    Dankjewel :)

2. Fleurop

Fleurop Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.684
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Overijssel
    De Bykay Denim. Erg fijn moet ik zeggen, en hij staat stoer.

Bijgevoegde bestanden:

3. Andrea85

Andrea85 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    4.859
    1
    0
    Mooi, Fleurop!!

Hier vandaag gewandeld met dochter in m'n nieuwe doek, op de rug in een drs2s: wat een super knoop! :)

4. Mirjam87

Mirjam87 Bekend lid

21 jul 2011
    987
    0
    0
    GO
    ja he :)

5. Lisszy

Lisszy Fanatiek lid

27 mei 2008
    2.602
    6
    38
    Vrouw
    Wat een heerlijk topic dit!
    Mijn meisjes zijn nu 2 en 4 jaar en niet heel 'draagbaar' meer. In ieder geval de oudste niet maar de jongste is soms nog wel een klein aapje...;)

Maar ik wil nog wel even onze doek en zak showen! Liggen netjes in de kast voor misschien ooit nog een derde dropje! ;):)

Bijgevoegde bestanden:

6. Flashyfly

Flashyfly Fanatiek lid

11 feb 2012
    1.947
    0
    0
    Werk fulltime
    Limburg
    Mooi hoor!

7. Lisszy

Lisszy Fanatiek lid

27 mei 2008
    2.602
    6
    38
    Vrouw
    En lekker in de Beco! Ideale draagzak waar we heel erg veel plezier van hebben gehad!
    Onderste foto is mijn oudste en de bovenste de jongste.

Bijgevoegde bestanden:

8. Lisszy

Lisszy Fanatiek lid

27 mei 2008
    2.602
    6
    38
    Vrouw
    En tenslotte (dan hou ik op met spammen) nog een fotootje van mijn oudste dochter als baby, die heb ik in het begin ook nog gedragen in de Mini Monkey, maar dat was niet echt mijn ding. Doordat je schuin draagt, kreeg ik last van schouders en rug.

Bijgevoegde bestanden:

9. LieveMamaTrix

LieveMamaTrix Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.806
    0
    36
    Hier is de draagdoek ineens helemaal hot. In het begin toen ze heel mini was, maar nu vooral omdat ze echt niet meer in de wagenbak wil liggen. Ze wil alles kunnen zien :D.

Zowel bij mij als bij mijn vriend in de doek. Bykay Denim.

10. Ona

Ona Fanatiek lid

8 mei 2011
    1.469
    1
    36
    Aaah echt een meisje!! Prachtig om te zien en inderdaad een goede oplossing voor de kinderwagenbak.

11. BB88

BB88 Fanatiek lid

17 jan 2013
    1.002
    3
    38
    @Fleurop: Welke maat heb jij?
    Ik zit er ernstig aan te denken om deze wellicht ook aan te schaffen!

Trouwens, leuk topic dit, ben er wel even zoet mee geweest! =P
    Als jullie een mooie draagdoek hebben, hebben jullie dan evengoed nog een wandelwagen ook?

12. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Even een onderonsje met mijn vriendje

13. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Heb ik wel, maar staat redelijk te verstoffen (sinds mijn dochter grote stukken loopt).
    Buggy heb ik ook, maar de keren dat ik die heb gebruikt kan ik op 1 hand tellen. De oma's gebruiken die vaak.

14. Fleurop

Fleurop Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.684
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Overijssel
    BB88: maat 6. Ik ben 1.68m maar wel stevig (mt. 46). Hij zit prima, heb nog een beetje over zelfs. Mijn man is 2m en slank en hem zit maat 6 ook mooi. Als je slanker bent zou ik maatje kleiner doen.

Ik gebruik de kinderwagen nog gewoon er naast hoor. Alleen maar dragen vind ik niet praktisch. Ik draag vooral als ik mijn oudste zoon van 20mnd in de kinderwagen heb en we op pad gaan (heb geen duowagen). Als mijn man ook mee gaat geef ik voorkeur aan wandelwagen/kinderwagen. Je hebt toch extra bagage. Zonder draagdoek ben je toch vrijer in je doen en laten. Echter als zoon onrustig is dan is dragen heerlijk!

15. Andrea85

Andrea85 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    4.859
    1
    0
    Voor veel boodschappen gebruik ik de kinderwagen, dan krijg ik gewoon meer mee (rugzak + losse tas + onderin de wagen). Voor kleine boodschappen neem ik de draagdoek. Morgen bv kleren shoppen voor m'n dochter; met draagdoek gaat dat prima! Plus we hoeven nergens op de lift te wachten :D
    Verder wandelen we veel, dan is de draagdoek ook de enige optie voor smalle, steile bospaadjes.

16. Sammelskee

Sammelskee Bekend lid

16 jan 2013
    543
    1
    18
    Roosendaal
    Samen de hond uitlaten! Aan het eind was mevrouw in dromenland :)

Bijgevoegde bestanden:

17. rijtjes

rijtjes Niet meer actief

Wat een lieve foto's weer!

De wandelsagn hebben we, maar ik gebruiknhem echt zelden. Maar, vind hem wel fijn om te hebben. Afgelopen weekend weekend weg geweest, wagen niet eens mee genomen. Naar vakantie nemen we hem ook niet mee.

18. Lisa2005

Lisa2005 Actief lid

14 apr 2012
    474
    0
    16
    NULL
    NULL
    Mijn zoontje is bijna 17 maanden, kan ik hem nog gaan dragen? Ik twijfel tussen de ergobaby en de wompat. Welke is beter?

19. Mirjam87

Mirjam87 Bekend lid

21 jul 2011
    987
    0
    0
    GO
    geen doek maar een jas :)

jas is eigenlijk iets te klein maarja, en de flap is te groot geworden :(

20. Andrea85

Andrea85 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    4.859
    1
    0
    Wij hebben 'm ook niet meegenomen op vakantie, geen seconde gemist. Zeker niet als ik mensen zag ploeteren op te smalle stoepjes en in steile straatjes, kleine winkeltjes kom je sowieso niet in. Nee, dan hobbel je met een doek overal tussendoor, super!

Deel Deze Pagina