thx voor te reageren! Ik weet het niet, het lijkt wel alsof hij er idd niet genoeg in zakt bij mijn man....die hupst ook niet zoals mij hihihi, vind hij maar dom. Dus duw ik ons ventje wat naar beneden en strijk idd over zijn rug en billen om hem te geleiden...helpt helaas niet echt. naja...dan moet man toch maar aan de hups! En super lieve foto's zeg!!
Jaja met dank aan dit onderwerp hebben wij ook een draagzak gekocht. En hij is binnen dus meteen maar even showen
IngeM, Ik heb precies dezelfde drager. Vanaf kledingmaat 56 zouden in principe de beentjes buiten boord moeten. Ik kan me bijna niet voorstellen dat jouw kindje van 3 maanden nog geen maat 56 heeft? (tenzij prematuur geboren oid). Het is lastig beoordelen omdat de beentjes op de foto binnen boord zitten. Probeer er goed op te letten dat de billetjes van je kindje goed laag zitten. Zou je eens een foto willen posten van de uk met de beentjes buiten boord? Wat werkt om te wennen is elke dag een paar minuten en zo steeds wat langer. Niet gaan dragen op momenten dat ze zich toch al niet lekker voelen, maar vlak na het eten bijvoorbeeld zodat ze verzadigd zijn en zich prettig voelen. Ik zet er even een foto bij van onze zoon toen hij 4 maanden oud was (in de bondolino)
Hoi meiden, Ik lees en kijk regelmatig mee. En jullie hebben me aangestoken! Maar nu heb ik bij mijn zoontje van een maand de bykay gekregen van me zus. Alleen ik weet niet goed hoe hij er inmoet. Zijn hoofd hangt dan steeds buiten zegmaar. Hij is nog niet sterk genoeg om deze zelf tegen te houden als ik buk of iets naar voren hang. Moet het hoofd in de zij kanten of moet hij er liggend in? En hoe doe ik dat? Bedankt voor de antwoorden
hoi dames. ik wil ook graag een draagdoek of een draagzak. maar is er ook al iets waar ons kleine mannetje nu al in mag? hij is bijna 2 weken en ligt heeel graag bij ons te slapen rechtop met zijn buik tegen onze buik. + met de hond wandelen zal ook een stuk makkelijker worden
Kijk eens op Babybij : draagdoeken en draagzakken | Doekenbieb : veel info! Ook dragers die al geschikt zijn vanaf dag 1
Ik heb gisteren m'n Bondolino binnen gekregen . Ik heb m'n meisje de eerste 3 maanden in een bykay gedragen, maar nu dus over op een draagzak
Een dreumes van 13 kilo in de Bykay Denim Denk dat op de rug handiger is, maar het viel me reuze mee! (dit was eigenlijk meer een grapje omdat hij er zelf mee aan kwam zetten). Normaal draag ik mijn jongste zoon erin.
Voor een rekbare doek vind ik dit altijd een heel duidelijk fimpje: Rekbare draagdoek - tutorial van Babybij.nl - YouTube De liggende houding wordt afgeraden omdat dit minder goed is voor de heupjes en omdat baby's het benauwd kunnen krijgen als ze te ver met de kin op de borst liggen. Rechtop zoals in het filmpje is een betere manier, en dat zit ook het prettigst vind ik zelf. En oh wat zie ik weer mooie doeken en dragers voorbijkomen! Die wompat en die girasol light rainbow en die meitai en die ByKay denim, prachtig <3
Ik heb een ERGO baby carrier, toen zoontje kleiner was ook twee doeken maar nu is dit ideaal. De foto is ruim anderhalf jaar oud (en zoontje zit scheef ) maar we gebruiken de drager nog met enige regelmaat. Vaak werkt hij niet mee om erin te gaan zitten maar eens hij op mijn rug zit is hij helemaal blij!
De diva milano reticella perla en de didymos LE orient. had niet verwacht dat die doeken zo verslavend konden zijn
Je ziet de drager misschien niet goed maar wel hoeveel lol de kleine meid erin heeft! We hebben een zwart met witte manduca en vandaag voor het eerst langere tijd op mn rug gedragen. Ze zat denk ik een beetje scheef, heb nu last van linkerschouder...blijven oefenen dus!