Ik vind Wompats idd ook errug leuk Ben over een paar maandjes jarig, dus ik ga familie maar eens tippen
Ik zit me al te bedenken wat mijn volgende gaat worden. Mijn dochter draag ik ook met gemak in deze, maar misschien is een maat groter wel prettig voor de kinderen (hoger rugpand en breder bij de beentjes). Zondag ga ik naar een grote meeting toe van moeders die dragen. Eens kijken of ik daar een grote wompat van iemand mag passen. Kijken hoe de "kleine" man erin zit. Weet niet of je in de buurt woont, maar je mag natuurlijk altijd komen passen onder het genot van een bakje koffie/thee.
Ik wil ook een wompat!!!!! Ben er helemaal weg van, Juul wordt nu te zwaar voor de bondolino (ruim 13 kilo) dus ga mezelf even verlekkeren aan allerlei doeken en dragers, in april pas jarig helaas... Zal staks even kijken voor wat foto's!
Ga je naar Culemborg, Gwenolyn? Ik krijg morgen of overmorgen een Nati met cashmere binnen, ben zooo benieuwd!
hier een rekbare van draagdoek.nl(groen) en een girasol nr26 wompat: ik wil er ook 1 maar twijfel over de maat en de kleur.
Tussen een medium en een toddler? Anders misschien je vraag op D&V forum plaatsen? Daar is een heel topic over de wompat (met foto's van prachtige kleur combinaties). Die kunnen je ongetwijfeld helpen je vragen te beantwoorden.
Girasol Betula en Hoppediz Das Leichte Cairo ik heb ook nog een Wompat Jungle en een korte Didymos Trageschule Herbst.
Ik heb een blauw/groene tricot slen. Op de foto zit m'n zoontje niet goed meer hij was er al tig keer uit geweest op lekker door het bos te struinen. Ik wil nu voor #2 een ring sling kopen, heb ik zulke gave van gezien! Maar eerst nog maar is zwanger worden
Tussen de baby en de medium. Cheniyah net in 68 en samila in 86-92. ik denk dat ik alsnog zelf een meitai maak. Op DENV had ik het topic inderdaad gezien dat is de oorzaak ook dat ik er 1 wil. ;D
Nee, ik ga het niet redden om te komen helaas. Hoop dat het supergezellig wordt, veel plezier! De Nati met cashmere is trouwens echt heel erg mooi en draagt fijn en zacht, ik hou niet van doeken met wol maar dit is een uitzondering. Alleen een beetje jammer dat ie op de handwas moet.
Mooie kleur doek! Maar ik hoop dat je je kindje toch echt nooit meer face forward gedragen hebt? Wat ziet dat er onprettig uit voor je kindje! En helemaal onergonomisch!
Hier alleen een bykay. Zag net dat je em helemaal niet kan zien op de foto die ik wilde plaatsen haha dus even een andere zoeken. Ik zou heel graag nog een doek willen maar weet echt niet welke zoveel keus
Wauw, die Wompat is mooi! Kun je daar ook dagwandelingen mee maken? (ik bedoel: is dat te doen voor de kindjes) of is zo'n grote rugdrager dan beter? Ik heb nu een tricot slen. Met m'n kindje van 5 maanden gaat het prima op mijn buik, maar ik vraag me toch af hoe comfortabel het voor hem en voor mij is op de rug. (nog niet geprobeerd, ik vind het er ook ingewikkeld uitzien eerlijk gezegd....)
Bedoel je met grote rugdrager, zo'n hele stellage op je rug? Met een wompat kun je prima hele dagwandelingen mee maken. Ik draag mijn kinderen (oudste rond de 13 kilo en jongste rond de 11 kilo) met gemak de hele dag. Beide alleen horen klagen als ze eruit moesten Voor zowel een doek als zak geld dat het een kwestie van oefenen is. Ik heb mijn zoontje tot een maand of 9 op mijn buik gedragen. Toen begon hij "in de weg" te zitten, en verhuisd naar mijn rug. In het begin vond ik het erg lastig, en dacht dat het me nooit zou lukken. Na dagen oefenen boven op ons bed (stel je voor dat hij valt, nog nooit gebeurd, maar toch) kreeg ik de slag te pakken. Nu heb ik ze beiden binnen een paar seconde op mijn rug zitten. Alleen als we beide een dikke winterjas aan hebben vind ik het nog wel een beetje lastig om het rugpand hoog genoeg te krijgen. Op youtube staan super fijne filmpjes waarin stap voor stap word uitgelegd en laten zien hoe je ze op je rug kunt krijgen. Vond ik fijn om zo te oefenen.