Iedereen die op de fb-groep Draagpraat zit, heeft 't vast langs zien komen: ik heb een doek gewonnen van Boosie Wraps Echt zooo gaaf! (En nu weet iedereen meteen dat ik die Andrea ben dus ) (En iedereen die de groep niet kent: meld je aan! Veel leuke mensen, veel tips, leuke groep om bv je draagfoto's en -ervaringen te delen!)
Ik had jou en jou iig wel gecombineerd zo al Maar gefeliciteerd, hartstikke leuk, (en stiekem een beetje jaloers )
Gefeliciteerd Andrea! Leuk! Hier vandaag Fluffy mail gehad, Lara im Wunderland blij blij. Het weekend lekker mee dragen!
Ik zie de Lara veel voorbijkomen op draagpraat. Oh Andrea, had jullie niet gelinkt maar zag het wel voorbij komen! Gefeliciteerd!!!
Gefeliciteerd! Ik had de link ook niet gelegd. Leuk dat jullie ook allemaal op fb zitten. Ik ben Angela. Mijn lara heeft vannacht geweekt en wordt zo gewassen . Kan niet wachten om te gaan dragen. Linnen is wel nog stug dus er is werk aan de winkel! En ook nog een didysling besteld. ..nu is t voorlopig wel genoeg geweest.
Angela, ik had jou wel herkend en Rozemarijke ook. Ik heb nog niets zelf gepost op de groep maar zal wel op jullie reageren, mijn echte naam is mijn zp naam achterstevoren . Ik denk erover om wat te koop te zetten om een makkelijke drager te kopen waarmee ik kan rugdragen. De wompat vind ik het mooiste maar ben bang dat ik met de kleinste versie minder lang kan doen dan ik zou willen en de medium is nog te groot. Nu kwam ik bij de Tula uit, iemand ervaringen of andere suggesties? Ik ben zelf slank, weet niet of at nog uitmaakt en de kleine meid zal nu zo'n 9 kilo zijn en zit in maat 74.
Ik ga waarschijnlijk m'n hop tye pune pink verkopen, nu we een wompat hebben, gebruik ik de mei tai eigenlijk niet meer... Maar ML is het er nog niet helemaal mee eens, pfrt @Arual; ik heb alleen ervaring met de Wompat Medium; ik vind 'm heel ruim, DL zit nu mooi in mt 86 en de medium is nog aan de ruime kant (niet bij de beentjes overigens, vooral de hoogte van het rugpand). Met mt 74 lijkt hij me echt te groot, maar ik heb geen idee hoe lang de wompat baby nog mee zal gaan; als indicatie geven ze 'tot 1,5 jaar'. Mja, toch jammer als je na 10 maanden al over moet op een grotere... Misschien kun je dragers huren? Ik heb zelf op de gok gekocht; vond de Wompat altijd al super mooi, hoorde goede ervaringen... gelukkig geen miskoop Ik heb 'm nog helemaal niet lang, maar gebruik 'm echt dagelijks, ontzettend handig met een dreumes die erin en eruit wil! Klik klik en ze zit vast, klik klik en ze kan weer lopen, erg fijn
flashyfy, ik vind lara ook nog behoorlijk stug. Heb m gisteren wel gelijk even geknoopt, dat was fijn! maar er is inderdaad hoop werk aan de winkel. Heb m gisteren gewassen en gestreken en wat gevingerhaakt. Vanavond maar even 'boxraggen' dat hielp bij m'n natibaby wel goed! nog meer tips?
vingerhanger: is een soort punniken, ken je dat nog van vroeger? je maakt steeds een nieuwe lus. Chain knot - YouTube boxraggen: je haalt de doek door de spijlen van de box en trekt m heen en weer. Hierdoor worden de draden van de doek soepelen en de doek dus zachter
Lara komt al een stuk zachter uit de droger. Nu even box raggen en vingerhaken. Ik ga ook altijd knuffelen met de doek op de bank. Of ik ga erop zitten of liggen. Dat werkte bij de lf erg goed. Ga ik bij lara ook doen vanavond. Helaas ben ik ziek dus ik kan niet naar buiten om te dragen. En in huis vind ik niet zoveel aan. Dan draag ik maar kort. Ik heb geen ervaring met de wompat maar ik vind ze erg mooi! Ik heb nu een mysol (mei tai van girasol) maar ik verwacht dat ik die niet meer zo vaak zal dragen. Die moet je ook knopen. Dan lijkt een wompat straks veel praktischer.
wat betreft in de droger. Op welke stand zet jij m? Heb lara gisteren ook even in de droger gehad, maar durfde de droger niet te warm (of te droog) te zetten..
Mijn zoontje is nu net 11 weken. Ik draag hem met veel plezier! Ik heb een mei-tai. Vind het altijd zo bijzonder hoe mensen je aankijken als je draagt. Manlief doet het ook graag. Moet wel zeggen dat de mei-tai op dit moment nog beetje groot is voor hem, maar hij slaapt direct als we weg gaan. Bekijk bijlage 347117
Hoi kiwi. Leuke mei tai! Isis ik zet hem op stand koud drogen. En hij komt er redelijk droog uit. Hij hangt nu tussen de boxspijlen Kira Draagpraat op fb. Ik zal je even taggen.
kira ik heb je getagd in de groep. Maar nu moet je volgens mij nog lid worden? Kun je dat zelf doen of moet iemand je daarvoor uitnodigen? Wil je eens kijken?
Thanks meiden *gaat even zitten vingerhaken met de nieuwe LF* en ondertussen me verheugen op een girasol tenango en een handgeweven doek van bamboestof uit thailand, die ik ws wil gaan verven: kan dat met bamboe? iemand tips?
Weet iemand hier waar je in den haag een draagconsult kan krijgen..? Op de een of andere manier krijg ik de doek niet netjes tot in de knietholtes. Of tips? Heb veeeel filmpjes gekeken dus snap wel hoe het knopen moet maar krijg hem dus niet netjes.
Maak je even een zitje met de doek? Daarmee creeer je volgens mij de ruimte om tot de knietjes te komen...