Toch een korte gevonden waar ik helemaal blij van word: pauwtjes, violet met ecru Vandaag besteld en.. mocht 'm gelijk ophalen, whoehoe!!! Zometeen uitproberen! Bekijk bijlage 348180
Oh my, ik facebook teveel. Lees je bericht en zit te zoeken naar de like-button.... Maar hij is mooi!
Zoo leuke doek met die pauwtjes. Schattig. Mijn indo doek zal morgen wel komen.. Vandaag rugdragen geknoopt dh. Veel meer comfort hou t zo rustig een uur uit zonder belast te voelen.
DH is fijn idd. Vind ik veel fijner dan de BWCC, omdat de DH het gewicht volgens mij beter houdt en evenwichtiger verdeelt Heb ik die pauw-doek nou op draagdoekenmarkt gezien, of is ie nieuw?
Ik zie wel een doekenmarkt via het dragen voeden forum maar niet via Facebook. Heb wel Facebook draagpraat... Mooie doek die paarse!
Bwcc heb ik nog niet gedaan wel de ruck maar die is wel belastend voor je schouders. Wel makkelijker te knopen als je ff snel iets gaat halen ofzo.
Deze is nieuw Denk ook niet dat 'ie al op draagdoekenmarkt te vinden is, hij is pas deze september uitgebracht voor zover ik begreep (in ieder geval de katoenen versie). Maar je weet natuurlijk maar nooit. Voor zover ik met mijn beperkte ervaring kan zeggen: BWCC zat hier steeds onaangenaam (of was het de SHBC...?), had het idee dat m'n dochtertje er aan de zijkant uitzakte maar ik deed waarschijnlijk iets verkeerd. Toen de DH, die ging in één keer goed en zat als een huis, heerlijk!
Rozemarijke,waarheen je die fijne bamboe gevonden? Heb nu eentje in bruikleen van bykay en bevalt top maar pffff wat warm! Dus wil graag een luchtigere variant!
Ik woon in Spanje en hier is het online winkelen nog niet zo groots, dus ik bestel heel vaak dingen in het buitenland, Europa, maar ook VS. Ik heb mijn Mei Tai bijvoorbeeld uit de VS, gewoon bij het merk zelf. De enige keer dat ik problemen heb gehad met een bestelling (bijna drie maanden moeten wachten) was via een website hier in Spanje . Mijn shorty heb ik in Mexico gekocht, maar ik zie net dat je een hele mooie gevonden hebt
Marktplaats Een merkloze doek volgens mij, maar bamboe is echt een aanrader: heerlijk dunne doek en dus veel luchtiger dan de gewone katoenen draagdoek! Maar als je voor luchtig wilt, kun je misschien ook Calin Bleu doen? Die zijn ook niet zo duur... Nieuw ergens rond de 45 geloof ik en tweedehands dan vaak tussen 35 en 45.
Hey, dat brengt mij op een idee! Ik heb ook nog een aantal thaise en ethiopische doeken/sarongs liggen. Die gebruik ik normaal als sjaal of wikkelrok, maar kan misschien wel een goede draagdoek zijn.. Ze zijn van stevig materiaal. Als meisjelief vanavond weer thuis is, ga ik het uitproberen
gave doek!!! Ik ben ook happy!! ik heb vandaag mijn Oscha Surya Tiree met bamboe maat 4 kunnen ruilen voor een maat 6!! Zoonlief wil echt niet in een ruck (wiebelt hij veel te veel voor dus wiebelt hij er enorm snel uit (maximaal 2 minuten)) dus ik doe niets met die 4 en daar vind ik hem echt te mooi en te zacht en te fijn voor!
Lieve foto Danielle86! Maaruh, hier zit ie toch ook in ruck? Of zijn dit precies die 2 minuten dat hij wel blijft zitten Of knoop je ruck met 6 voor af in plaats van achter met 4? Ja, erg mooie kleur Ik wil ook nog wel een Oscha