show je draagdoek/ draagzak!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Flashyfly, 21 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. A1988

A1988 Fanatiek lid

8 okt 2012
    1.133
    0
    0
    Twente
    Ik weet dat je bij Ooiebeest.nl je bb in kan leveren en dan een korting/tegoedbon krijgt om in te wisselen tegen een ergonmische drager, misschien is dat wat?

2. Danielle86

Danielle86 Fanatiek lid

13 feb 2012
    2.787
    0
    36
    Noord-Brabant
    Jaa Rozemarijke, hier ook fan van ringsling! Ideaal voor kortere stukjes en voor even snel! Heeeel fijn.

3. Polkadotjes

Polkadotjes Fanatiek lid

27 aug 2012
    1.071
    0
    36
    @kalli. Het is inderdaad de lennylamb vanilla lace

@babybjorn. Ik zou het zelf niet doen. Wij hebben hem zelf ook gekregen. In het begin een paar keer geprobeerd. Vond het toen absoluut niet fijn dat ze tijdens het lopen half door elkaar geschud werd. Toen ben ik mij eens gaan verdiepen en heb de stoute schoenen aan getrokken en toch een doek gekocht. Eerst had ik zoiets van dit gaat mij nooit lukken. Na drie keer oefenen kan ik het sneller dan het omdoen van de babybjorn. En mijn kindje valt ook nog eens heerlijk in slaap. Ohja en de kinderwagen staat hier nu stof te vangen.

4. kalli

kalli Niet meer actief

Misschien is het een optie voor je om eens een draagdoek of sling te lenen/huren, het zou zomaar kunnen dat jouw kleine meid het heerlijk vindt om in een doek gedragen te worden! Mijn kleine man wilde in het begin ook niet graag in de mei tai, maar de draagdoek daarentegen vond hij geweldig! Nu wordt hij ook graag gedragen in de mei tai. Ik zou het echt eens proberen, als het werkt dan hoef je je ook niet meer druk te maken over die BB.

5. kalli

kalli Niet meer actief

Die site van Lennylamb... Daar word je echt hebberig van! Haha

6. kalli

kalli Niet meer actief

Sorry voor de vele posts, maar nu vergeet ik nóg iets te vragen...

Welke back carry kan ik het beste knopen bij warm weer, dus dat mijn kleine man zo min mogelijk doek om zich heen heeft, maar toch stevig zit?
    Ik gebruik nu steeds de mei tai, omdat hij dan maar één laag over zich heeft, maar ik zou zo graag weer mijn doek gebruiken.

7. Flashyfly

Flashyfly Fanatiek lid

11 feb 2012
    1.947
    0
    0
    Werk fulltime
    Limburg
    Dames foto's aub van jullie mooie nieuwe doekjes!!!!
    Ik ben nieuwsgierig!

Ik ben ook helemaal weg van de rs! Super handig en snel.

Ben even de naam kwijt, welke natibaby elves heb je gekocht? *vind ik zo'n mooie doekjes!*

8. AardbeitjeEL

AardbeitjeEL Actief lid

24 feb 2013
    295
    0
    0
    Amsterdam
    Met de rucksack heeft je kindje maar een laag stof over zich heen en verder geen banden langs de zij lopen. Het is niet de stevigste methode, maar het is denk ik een beetje het één (stevig) of het ander (weinig lagen). Je kunt wel de variant knopen die je niet onder de billen knoopt (RUB), maar met een wat langere doek kruislings onder de billen/benen (over rechter beentje, onder linker beentje en vice versa) en dan voor op je buik afknopen. Begrijp je wat ik bedoel?

9. Andrea85

Andrea85 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    4.859
    1
    0
    Ik knoop als het warm is ook een ruck, dan kruisen onder de billen en goed over de stof van het 'zitje', vervolgens aan de voorkant weer kruisen en door de schouderbanden halen (= tibetaans afknopen) en klaar. Zit toch behoorlijk stevig! Alleen vind ik het een lastige knoop om echt góed aan te spannen; te veel = butt pop, en te weinig zit gewoon niet lekker.

10. raspberry

raspberry Niet meer actief

Natibaby elves ecru/violet Bamboe/katoen :)
    Zal ff kijken of ik een foto kan uploaden. Heb 'm nog niet zelf, zwager en schoonzus wonen vlakbij de verkoopster en halen 'm voor me op en gaan 'm dan van Friesland naar Brabant verhuizen ;) Nog even afwachten wanneer ie dus precies hier is :)

11. raspberry

Nog even hier ook: Caitlyn wurmt zich momenteel helemaal uit de rugknopen. DH zit nog het stevigste, (heb ook ruck en BWCC geprobeerd), maar ze zet af met d'r voetjes tegen m'n billen of heupen en eenmaal een paar keer omhoog geweest, komt ze los te zitten en zakt ze soms dan zelfs onder de doek uit.
    Iemand tips hoe ik 'r toch op de rug kan hebben? Was juist zo handig met toch kunnen doen van huishoudelijke taken, nu ze zo hangerig en ziekjes is steeds en almaar bij mij wil zijn :(

12. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

6 dec 2010
    3.584
    0
    0
    ergens...
    Ik zou zeggen strakker knopen RM. En Heb je de unpoppable seat al es geprobeerd,zitten ze ook steviger mee hoorde ik..

13. raspberry

Hoe strak ik 'm ook trek: helpt niet, ze krijgt zichzelf eruit :(
    Ga die unpoppable eens zoeken dan...

14. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

6 dec 2010
    3.584
    0
    0
    ergens...
    Vervelend zeg! Wel knap dat het zelfs uit de DH lukt..

15. raspberry

16. rosa08

rosa08 Niet meer actief

Mijn mannetje deed dat ook! Kreeg hem met de dboek niet strak genoeg! Ik heb hem nu alleen maar in mijn emei Dit gaat perfect

17. Eulalia

Eulalia Fanatiek lid

17 okt 2012
    1.058
    949
    113
    Dit is mijn draagdoek, voor het eerst geknoopt en even als proef want draag er nog niet actief mee i.v.m. Keizersnede!

18. AardbeitjeEL

AardbeitjeEL Actief lid

24 feb 2013
    295
    0
    0
    Amsterdam
    Lief :) Dat baby-hummeltje ziet eruit als een heel kleintje! (Maar kan op je ticker niets zien...)

19. Eulalia

Eulalia Fanatiek lid

17 okt 2012
    1.058
    949
    113
    Ze is nu 5 weekjes daar op de foto denk ik 1 week! Inderdaad nog een klein humpie! Al is zenu alweer 5kg. Bij geboorte 3718g.

20. raspberry

Die unpoppable seat werkte beter! Moet nog even wat strakker krijgen/handigheid in deze manier van starten met de DH, maar ze wurmt zich er niet uit!

Deel Deze Pagina