show je draagdoek/ draagzak!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Flashyfly, 21 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. raspberry

raspberry Niet meer actief

Heb je een foto?
    En hij mag gewoon met de beentjes eruit he? :) M-houding :)

2. Minerva

Minerva Niet meer actief

Hier net zo! Heb een ByKay van rekbaar katoen en draag hem ook in de kikker houding. In verband met zijn krampjes soms wel 1-2 uur achtereen. Knietjes zitten dan wel hoger dan zijn kontje, maar komt er op de "onderkant" in zijn geheel niet teveel spanning? Van wat ik begrepen heb, mogen baby's pas vanaf een week of 12 met de beentjes eruit (m-houding)....?

3. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    Wij hadden al vrij snel de beentjes in m-houding,
    Dl wou ook niet in kikkerhouding en als ze op mijn borst lag ging je ook vaak naar m-houding,
    je voelt zelf wel of dit goed voelt of niet denk ik,
    sommige kindjes zijn wat stijfer waardoor het niet lukt/fijn is

4. raspberry

Even een superfoto showen trouwens :)
    OP dit moment ligt ze ziek op bed, ze is echt hartstikke beroerd en ligt alleen maar stil te liggen als ze bij me ligt. Zal wel een dagje veel dragen worden, (maar was blij dat ik na een bezoekje SEH en een nacht niet slapen even kon douchen en ontbijten :)).

5. HooyoShimbir

HooyoShimbir Fanatiek lid

20 aug 2009
    4.390
    1.667
    113
    Vrouw
    Randstad
    Beterschap en wat een prachtige foto! Hier ook al 3 avonden veel gedragen (oorontsteking met bloed op trommelvlies dus erg veel pijn).

6. raspberry

He bah :( Beterschap daar ook dan :(
    We hadden een fotografe mee op de wandeling, dus dan krijg je van die prachtige foto's :) (Die van Danielle is ook van diezelfde fotografe :)).

7. Kiekske

Kiekske Niet meer actief

Hebben jullie de wandeling in de philips fruittuin gemaakt??

8. raspberry

Nee, dit was de wandeling in de loonse en drunense duinen :)

9. Danielle86

Danielle86 Fanatiek lid

13 feb 2012
    2.787
    0
    36
    Noord-Brabant
    Beentjes uit de doek mag in principe al vanaf dag 1, mits het goed aanvoelt en je het niet hoeft te forceren!! Je hoeft zeker niet tot 12 weken te wachten, soms is een maandje wachten wat fijner, maar dat is echt per kind verschillend!

Supermooie foto Rozemarijke!! Ben heel benieuwd naar de rest van de foto's, heb jij ze al? De andere foto's van je dochter alleen waren ook al supermooi!

Sterkte dames met de zieke kindjes!! :(

10. Kiekske

Kiekske Niet meer actief

Ok, ook erg mooi! Afgelopen zaterdag was er in de fruittuin ook een draagwandeling.

Heeft er iemand ervaring met de kokadi tai tai of flip? Een ergonomische drager lijkt me wel handig voor erbij wanneer ik even snel met de honden op pad moet ofzo. En ook voor papa... :)

11. Salsera

Salsera Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.196
    177
    63
    NULL
    NULL
    Heb even FWCC geprobeerd met nekrol bij mn oppaskindje (3 maanden). Het lijkt iets beter, maar het voelt nog steeds niet super als hij beweegt. Als hij gewoon zn hoofdje laat rusten dan voelt het voor mij goed aan. Maar hij is nogal nieuwsgierig en erg beweeglijk met zn hoofdje en dan lijkt zn hoofdje/nekje zo heen en weer te gaan. Hij doet dit ook als ik hem gewoon vast heb trouwens.

Ik zal eens proberen of ik van de week een foto kan plaatsen. Moet alleen even zorgen dat het gezichtje niet zichtbaar is dan, want het is natuurlijk niet mn eigen kindje :)

12. raspberry

Als je zelf iets wilt doen met kindje in de FWCC, trek je de schouderbanden over ze heen he? :)
    Zoals op deze foto, slapende Caitlyn tijdens een dagje uit:

13. Mienemuisje

Mienemuisje Fanatiek lid

17 feb 2013
    1.161
    0
    0
    Mooi zeg!

*Wil ik ook hihi*

14. Arti13

Arti13 Niet meer actief

De beentjes eruit wordt door de fysio afgeraden. Juist in de kikkerhouding zitten ze nog mooi in de kommen. Beter voor de heupjes. Maar ik vroeg me eigenlijk af of met het gewicht wat de baby nu heeft, zo'n 5,5 kilo, dat al niet te zwaar is.

Mooie foto's trouwens!
    Het lukt me op de ipad niet een foto te uploaden.

15. Salsera

Salsera Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.196
    177
    63
    NULL
    NULL
    Dat had ik ook al geprobeerd ja :) En dat werkte prima toen hij zn duimpje had gevonden en lekker zn hoofd liet rusten... Maar anders voelt het gewoon wat eng aan, maar misschien dat het aan mij ligt.

16. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    friesland
    Ik zit met smart te wachten op meneer de pakjesbezorger,
    eindelijk komt mijn pollora griselda
    maaaaar ik wil ook zo graag even aan de wandel met dl nu het zo lekker weer is,
    maaar ja het pakje is aangetekend verstuurd dus moet tekenen voor ontvangst

17. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    friesland
    Mijn draagdoek is er,
    DL was met eten koken onrustig dus kon hem mooi even omknopen, niet letten op me huisoutfit hihihi
    dus hierbij een snelle ruck tibetaans afgeknoopt met mijn nieuwe Pollora Griselde,
    ooooh wat ik toch verliefd op de doek!!

Bijgevoegde bestanden:

18. raspberry

Ah, dat ben jij...! :)

19. raspberry

Hij is leuk trouwens! :)

20. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746