Lisca burmund! Mooie kleur voor de herfst/winter. Had een oogje op een indio maar die was nergens meer te krijgen. Kreeg net al een mail dat de doek vandaag word verzonden. Misschien morgen al in huis? Of is dat te optimistisch?
Super mooi. Ik zie dat je vlakbij mij woont, zal eens opletten of ik je zie. Loop zelf vaak met de Hop Tye Miami
Leuk! Zal ook eens opletten of ik een Hop Tye Miami zie met een klein meisje erin. Ben nu wel benieuwd waar je woont trouwens
Ik heb wel een amazonas lollipop te koop Nee, maar serieus: waarvoor wil je 'm gebruiken, wat vind je in het algemeen fijn of niet fijn aan doeken? Zijn wel twee vragen die uit kunnen maken bij je keuze Qua maat: alleen als je echt heel fors bent, heb je een langere RS nodig, maar bij (redelijk) normale maten kun je gewoon toe met de standaard-maat van 1.80
Zoals gezegd zou ik nog een foto plaatsen om tips van jullie te krijgen. Dus bij deze, barst maar los (hij zet zich ontzettend tegen me af in de doek, hopelijk is het gewoon een kwestie dat hij moet wennen)
Bij geweven doek mag je de schouderbanden gewoon bij elkaar laten zitten, (is wat minder warm). Als ze slapen, is het dan weer lekker de doek lekker over het ruggetje heen te trekken. Maar da's geen feedbackpuntje, maar gewoon extra tip Ziet er verder goed uit. Bij teveel afzetten kun je nog even checken of je de M-houding goed te pakken hebt. Voetjes beetpakken en naar boven duwen, (in rechte lijn met knietjes), zodat de billen nog wat zakken. Hoe beter ze zitten, hoe lastiger afzetten, (maar hier ook zo'n benenstrekker en als ze echt willen, doe je daar weinig aan). Verder kun je zelf de schouderbanden nog wat over je schouder naar je bovenarm trekken, dan verdeel je de draagkracht nog wat en is het lichter voor jezelf Is vooral fijn als kindjes ouder en zwaarder worden Voor wat steun voor het nekje kun je dan dus nog een nekrolletje maken: spuugdoekje oprollen in de rand van de doek.
Bedankt voor je berichtje Rozemarijke. Voor nu laat ik de doek wel over het ruggetje zitten, want we gaan zo naar buiten en hij heeft geen jasje/vestje bij Maar als het toch te warm aanvoelt, kan ik de band weer even terugschuiven. Ik denk dat het gewoon echt een pittig kereltje is, want zelfs in M-houding zonder doek is hij niet te stuiten haha. Maar ik verwacht dat hij zo buiten wel in slaap valt, net flesje op en dan is hij vaak wel snel weer moe. Maar nogmaals bedankt dat je even mee wilde kijken en voor de tips
Salsera, Eigenlijk kan ik me enkel aansluiten bij wat Rozemarijke zegt over de knoop! Het ziet er absoluut goed uit!! Onze zoon is ook zo'n wiebelkont en gisteren in de fwcc geknoopt... pff... ik doe dan juist de banen spreiden over de rug en zorg dat die strak geknoopt zitten en doe dan de banden over de schoudertjes dan hebben ze met de schouders ook minder wiebelmogelijkheid en dat helpt vaak wel!! (gevolg gisteren, na 15 minuten in slaap hahaha)
Klopt, dan is ie wat meer wiebelproof. Onze houdini wil dat alleen echt niet meer, (alleen van de week, met 39 graden koorts en zo ziek als een vogeltje: toen weer even wel. Maar toen zat ze zo stil dat ik daar stiekem even heel erg van genoten heb ). Maar in normale doen wrikt ze dan dus haar armen eruit en dan kan ik net zo goed alvast de doek opzij hebben gedaan en dat maar stevig vastgezet, dan zit ie steviger dan als zij zich los gaat wurmen
LF knoopt idd prima, maar verschil met een echt duurdere doek merk je wel, vind ik ook Heb hier ook een girasol en die vind ik dan weer geen verschil maken met LF qua draagkracht en knopen... Dan moet je de kleuren van een doek weer echt mooier vinden, om toch voor het duurdere te gaan