ja ik ben ook niet te missen met mijn Griselda doek natuurlijk, maar klopt ongeveer, 1letter verschil hihihi
Ik kom me ook hier melden. Met een doek waar slaapgarantie in lijkt te zitten Ik ben door Rozemarijke begonnen met een draagdoek en 5 weken verder hebben we al een 2e doek aangeschaft, de Zara Tri Blue omdat die zooo mooi is. Erg handig ook bij ons spugertje om te kunnen wassen!
Jeej, zo fijn om anderen hier enthousiast voor te krijgen en helemaal als die dan ook zo genieten van alle fijne dingen van het dragen! En idd: als je dagelijks draagt, heb je gewoon 2 doeken nodig, want je moet sowieso kunnen wassen... Heb hier de lilien en de ellipsen al verkocht, enkel de elves en m'n calin bleu nog, (paars, superdun doekje, wel erg draagkrachtig voor zo'n dun doekje). En toen bleek gisteren een van de doeken met hennep die ik op het oog had, zwaar in de aanbieding bij ooiebeest! Haha, gelijk m'n slag geslagen en ga 'm morgen zelf halen, als ik toch naar het noorden rij richting m'n ouders
Oja, zal ik wel even roepen welke het is natuurlijk Deze, alleen dan in maat 6, (maar die is van de site af, want verkocht ): Natibaby draagdoek Lehtia amber with hemp Mooie neutrale doek die fijn bij een hoop van m'n kleren past. Wel handig als ik straks enkel deze, de heartiness linnen raspberry en de draagpraatdoek heb....
@flashyfly bedankt! @ rozemarijke mooie doek! Gisteren hebben we de route van glow in Eindhoven gewandeld, maar niemand draagt daar de kinderen, misschien nog niet echt gewoon in deze regio?
Zo ik ga ook eens posten want normaal lees ik stilletjes mee mijn kleine man slapend in de mei tai die mijn zus gemaakt heeft.
Hoi,ff een vraagje hier.kan iemand mij in de regio Roermond iemand aanraden voor een draagconsult?ik ben zwanger van de 2e en wil graag gaan dragen.Annefleur heb ik veel op de arm gedragen maar dat gaat met een rondrendende dreumes/peuter straks natuurlijk niet.
Lieke ik kom zelf uit sittard en heb een aantal doeken gekocht bij dragenenzo uit weert. Geen consult gehad maar marina is echt heel kundig en vriendelijk. Check haar site maar eens.
Ik heb zelf geen Facebook,ik zal mijn man straks anders vragen daar te kijken.Het is tenslotte ook voor hem.
Die naam heb ik op draagpraat ook al meerdere malen voorbij zien komen, dus daar kun je dan goed terecht, Lieke!