show je draagdoek/ draagzak!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Flashyfly, 21 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    ja ik ben ook niet te missen met mijn Griselda doek natuurlijk, maar klopt ongeveer, 1letter verschil hihihi :)

2. missle

missle Fanatiek lid

4 mrt 2010
    1.526
    1.073
    113
    Ik kom me ook hier melden.
    Met een doek waar slaapgarantie in lijkt te zitten :D
    Ik ben door Rozemarijke begonnen met een draagdoek en 5 weken verder hebben we al een 2e doek aangeschaft, de Zara Tri Blue omdat die zooo mooi is. :)
    Erg handig ook bij ons spugertje om te kunnen wassen!

3. raspberry

raspberry Niet meer actief

Ja, dan zit ik goed dus :)
    Ik tag je wel ff op draagpraat :D

4. Flashyfly

Flashyfly Fanatiek lid

11 feb 2012
    1.947
    0
    0
    Werk fulltime
    Limburg
    Kleine wereld idd

k ben Angela op draagpraat.

5. Flashyfly

Flashyfly Fanatiek lid

11 feb 2012
    1.947
    0
    0
    Werk fulltime
    Limburg
    Mooi doekje, mooi kindje, mooie foto!

6. raspberry

Jeej, zo fijn om anderen hier enthousiast voor te krijgen en helemaal als die dan ook zo genieten van alle fijne dingen van het dragen! :D
    En idd: als je dagelijks draagt, heb je gewoon 2 doeken nodig, want je moet sowieso kunnen wassen...

Heb hier de lilien en de ellipsen al verkocht, enkel de elves en m'n calin bleu nog, (paars, superdun doekje, wel erg draagkrachtig voor zo'n dun doekje). En toen bleek gisteren een van de doeken met hennep die ik op het oog had, zwaar in de aanbieding bij ooiebeest! Haha, gelijk m'n slag geslagen en ga 'm morgen zelf halen, als ik toch naar het noorden rij richting m'n ouders :)

7. raspberry

Oja, zal ik wel even roepen welke het is natuurlijk :D
    Deze, alleen dan in maat 6, (maar die is van de site af, want verkocht :D): Natibaby draagdoek Lehtia amber with hemp
    Mooie neutrale doek die fijn bij een hoop van m'n kleren past. Wel handig als ik straks enkel deze, de heartiness linnen raspberry en de draagpraatdoek heb.... ;)

8. HooyoShimbir

HooyoShimbir Fanatiek lid

20 aug 2009
    4.390
    1.667
    113
    Vrouw
    Randstad
    Ah maak mij ff niet jaloers rozemarijke!

9. missle

missle Fanatiek lid

4 mrt 2010
    1.526
    1.073
    113
    @flashyfly bedankt! :)

@ rozemarijke mooie doek!

Gisteren hebben we de route van glow in Eindhoven gewandeld, maar niemand draagt daar de kinderen, misschien nog niet echt gewoon in deze regio?

10. HooyoShimbir

HooyoShimbir Fanatiek lid

20 aug 2009
    4.390
    1.667
    113
    Vrouw
    Randstad
    Hier middenin den haag ook maar 1x een draagmama gezien... Wel veel bb

11. lunap

lunap Fanatiek lid

15 okt 2011
    2.064
    6
    38
    picq-1384447708949.jpg

Zo ik ga ook eens posten want normaal lees ik stilletjes mee;) mijn kleine man slapend in de mei tai die mijn zus gemaakt heeft.

12. Sceptica

Sceptica Bekend lid

9 aug 2012
    517
    0
    16
    NULL
    NULL
    Die is volgens mij leuk, die wil ik wel eens op een foto zien waar je er meer van ziet. :)

13. Lieke1989

Lieke1989 Niet meer actief

Hoi,ff een vraagje hier.kan iemand mij in de regio Roermond iemand aanraden voor een draagconsult?ik ben zwanger van de 2e en wil graag gaan dragen.Annefleur heb ik veel op de arm gedragen maar dat gaat met een rondrendende dreumes/peuter straks natuurlijk niet.

14. raspberry

Lieke: zou ik zo niet weten, maar wil wel even vragen op draagpraat :) (facebook)

15. raspberry

Lief! Da's wel een stoere mei tai volgens mij! Ben ook wel benieuwd naar het geheel :D

16. Flashyfly

Flashyfly Fanatiek lid

11 feb 2012
    1.947
    0
    0
    Werk fulltime
    Limburg
    Lieke ik kom zelf uit sittard en heb een aantal doeken gekocht bij dragenenzo uit weert.
    Geen consult gehad maar marina is echt heel kundig en vriendelijk. Check haar site maar eens.

17. Lieke1989

Dankje voor de tip.ik zal daar eens kijken.

18. Lieke1989

Ik heb zelf geen Facebook,ik zal mijn man straks anders vragen daar te kijken.Het is tenslotte ook voor hem.

19. raspberry

Die naam heb ik op draagpraat ook al meerdere malen voorbij zien komen, dus daar kun je dan goed terecht, Lieke!

20. Lieke1989

Mooi.dan heb ik een goed adres waar ik terecht kan.dankje voor het meedenken dames!

Deel Deze Pagina