Als het goed is krijg ik hem morgen binnen!!! De Little Frog Opal Marine Bekijk bijlage 367325 Kan niet stoppen met lachen en kan niet wachten totdat ik zl erin kan dragen! Oké, en nu zal ik weer normaal doen
Mijne komt ook morgen!! Tussen 9-11 Nu maar hopen dat het met de kerstdrukte allemaa goed komt. Mooie doek btw ik wil die ook met linnen voor de zomer!
Vind deze erg mooi!!! Little frog linnen is fijn, wel erg stug maar ik denk dat hij goed zacht kan worden. Maar de stugheid is een reden dat veel mensen hem weer door verkopen. De mijne van de zomer veel gebruikt en hij word echt zachter. De droger vind hij ook erg fijn!
knopen met een baby in je buik gaat altijd een beetje lastiger, maar anderzijds knoop je een pasgeboren baby altijd hoog en heb je je buik niet in je borsten zitten (als het goed is ). De weken na de bevalling zijn erg hectisch en druk. Een draagconsult was echt het laatste waar ik op zat te wachten. Ik zou dus denk ik adviseren tijdens de zwangerschap en dan de fwcc aanleren. Dan kun je na de bevalling ook gauw beginnen met dragen als je dat zou willen.
De weken na de bevalling waren hier ook zo hectisch dat ik daar echt niet aan had moeten denken. Heb bij de oudste toen zelf uitgevogeld hoe het werkte en dat ging ook wel aardig, (alhoewel ik pas bij de jongste iets ontdekte over M-houding enzo ). Ik zou het dus tijdens de zwangerschap al doen, dan ben je straks al vertrouwd met hoe die doek moet en gaat het enkel nog om hoe je kindje erin komt
@linnen: als je voor vrouwelijker doeken wilt/kunt gaan, is heartiness ook een echte aanrader. Voor rond de 60 euro heb je dan een doek die veel soepeler is dan de linnens van Little Frog Ze zijn er in een aantal kleuren, maar wel steeds met een bloemmotief erin geweven. Ik geloof dat justcarry ze heeft en dasobags.com ook. Draagfotootje:
En ja hoor. Pakketjes worden bij mij nooit normaal afgeleverd. Ik Had goede hoop en hang half uit t raam vanaf 9 uur En t is 11 uur en nix. Moet zo naar de winkel en daarna gelijk naar zkh de rest van de dag dus ben bang dat de wompat binnen is na de feestdagen. Kan hier echt sagerijnig van worden...
Thnks! Heb mijn eerste in de bondolino gedragen dus wil nu aan de slag met doeken ( dat was bij de eerste mislukt, vandaar de hulp van een consulente) ga in t nieuwe jaar maar n afspraak plannen
@Beebielove Veel succes bij de consulente en vooral veel draagplezier! @hooyoAasiya Balen meis! Maar misschien komt ie nog wel vandaag. Kun je niet wijzer worden uit de track en trace? Of idd misschien even briefje op de voordeur ofzo met: Graag pakketje bij de buren afleveren. @Rozemarijke Leuke foto!
Oh, balen is dat altijd, HooyoAasiya! Het wordt niet gewoon bij de buren afgeleverd als jij niet thuis bent?
Bij track en trace staat nog steeds dat het pakketje tussen 9-11 word afgeleverd. Ik verwcht dus nix meer. Stond overigens bij status ook nog niks qua chaufeur onderweg ofzo. Pech dus. Zondag ookal iets via bol.com besteld en ook dat is niet binnen.
Balen Altijd jammer als dat soort dingen langer duren dan je gehoopt had. Mijn ellevil paisley gaat ook langer duren dan verwacht, zal ws niet eerder dan het nieuwe jaar worden... En dan ga ik 3 nieuwe doeken ongeveer tegelijk krijgen ws, want de draagpraatdoek, de ellevil en de natibaby butterflies die ik dan kan betalen en kopen.... Nouja, wordt een hoop dragen dan, als die allemaal tegelijk binnenkomen
Mijn ellevill komt ook pas in het nieuwe jaar, maar dat is niet zo heel erg, kan nu toch niet echt dragen dus heb genoeg aan mijn doeken hihihi
Wie weet is er nog een sprankje hoop. Ik verwachtte laatst ook een pakket tussen 9 en 11, maar de hele dag niets. Op internet stond ook steeds maar die foute tijd. En toen was ie daar opeens toch, na etenstijd Het zal de kerst drukte zijn. Hopelijk heb je toch geluk!
Nope geen geluk helaas status is veranderd naar vrijdag. Aghja genoeg afleiding. Morgen hele dag weg en donderdag gewoon in de doek.
3 nieuwe doeken... Wauw dat word een hoop dragn. Ik ga mn indo slendang verkopen en een ringsling terugkopen en dan sparen voor een doek met linnen voor de zomer (little frog)