@Senna999: Wat Danielle zegt. Als het je te doen is om korte stukjes vind ik de ringsling ook handiger, maar als je echt langer dan een half uur gaat wandelen, dan is een mei tai toch wel echt fijner denk ik.
dankje voor de reacties dames! denk dan toch voor een ringsling te gaan, zal eens op marktplaats kijken of er iets wordt aangeboden. het zal echt gaan om van de parking naar de zee te lopen en vanuit stacaravan naar het zwembad. dus dat zou te doen moeten zijn.
Iemand hier trouwens ervaring met het laten maken van een RS? Ik heb een doek in maatje 2 en wil er dus een RS van laten maken, durf dat niet zelf te doen, dus wil het door iemand laten doen die er ervaring mee heeft. Iemand tips?
Ik heb doek laten verslingen bij: Doek en dracht, Draagconsulent Zeeland Een stuk goedkoper dan de anderen die ik gezien heb en wel goed.
Hoi hoi, ik ga hier even mijn vraag neer droppen want ik kom er zelf even niet aan uit. Ik wil graag overstappen naar een draagzak en had mijn oog eerst laten vallen op de amazonas smart carrier. Na veel gepluis en gezoek had ik later zoiets van; beter een bondolino of manduca. Helaas vallen die buiten mijn budget en op mp schiet het ook niet echt op. Deze zakken gaan voor nog behoorlijk wat geld weg.. Helaas voor mij Nu ben ik stiekem toch weer een beetje aan het kijken voor die amazonas maar ik lees er verschillende dingen over qua dragen van de geboorte. Op de verkoopsites staat bij veel dat het wel vanaf de geboorte kan en een enkele vanaf 4 maanden. Hebben jullie hier een idee van? Of hij nu wel of niet geschikt is om van de geboorte te dragen? Alvast bedankt!
Thanks! Ik ga er eens informeren binnenkort Vandaag is m'n babydoekje aangekomen (LF Agat in Love), echt zo mooi <3 En heel soepel en zacht al! Morgen ga ik 'm wassen!
Ooooh, jubel jubel! Vanmorgen even m'n dochter snel in een ruck geknoopt in de nog ongewassen LF Agat in Love, het knoopte heeeerlijk en zat ook echt super. Blend is echt goed! Daarna gewassen en nu hangt hij mooi te drogen *verliefd* Hopelijk vanaf vanavond lekker knuffelen met 't doekje, is het straks voor de baby helemaal ingeknuffeld
Ik ben ook op zoek naar een makkelijke draagdoek/zak. Heb er nu 1 van Chicco, maar vindt hem niet heel handig..
Zijn er ook cursussen hoe je allemaal kunt knopen? En dan niet alle filmpjes van youtube, maar echt onder begeleiding van een prof? En ook eentje in de buurt van Emmeloord???
Dat kan ik me voorstellen, die is behalve niet zo ergonomisch en goed voor het kindje ook helemaal niet fijn dragen voor de ouders. 2deleg, er zijn draagconsulenten die je tijdens een persoonlijk consult een knoop aan kunnen leren. op de website van de vereneging voor draagconsulenten kun je een overzicht vinden. Ik weet dat er in Urk in ieder geval ééntje zit en in Lelystad ook.
Dat is toch de doek met wol? Die moet liggend drogen, omdat de wolvezel anders kapot gaat. Je hebt wel het wolwas-programma gebruikt?
Chicco is echt een draak. Heb geen ervaring met ergonomische draagzakken zelf, maar een mei tai is misschien iets voor je ook? En anders op draagpraat (facebook) even vragen naar ervaringen met draagzakken die wel fijn en OK zijn
Er zit volgens mij helemaal geen label in. Ik zal eens kijken. Er is een beker melk overheen gegaan vanmiddag, dus hij zit al in de wasmachine.
Oh, vl had hem al in de droger gedaan, gelukkig meest voorzichtig half droge programma, want er staat inderdaad in dat hij niet in de droger mag.
Ik heb 'm maar kort gewassen op handwasprogramma, 30 graden, volgens labeltje... Maar niet echt liggend laten drogen Of ja, ik had 'm mooi over een droogrekje gehangen, dus hij werd wel heel goed ondersteund en hing eigenlijk nergens... Dus denk dat dat wel ok is? Hij was vrij snel droog en toen heb ik 'm mooi opgevouwen; voelde lekker zacht en zag er prima uit!
Van 1 keer zal het wel meevallen, maar zelfs goed ondersteund raakt wol te gemakkelijk uit vorm, rekt uit, enz enz. Volgende keer dus liggend drogen. Zou zo zonde zijn als je doekje eraan gaat En wasprogramma echt wolwas doen: daarin wordt het water langzaam opgewarmd en afgekoeld, omdat wol slecht tegen snelle temperatuurwisselingen kan, (gaat dan krimpen). Handwas spoelt volgens mij gewoon met koud water, na dus eerst warm, en is dan al te heftig