Ik heb hem overigens ook gewoon via marktplaats gekocht, ik weet niet of je dat ook zou zien zitten maar dan kost t zeker niet zo veel en als het je niet lukt of je vindt het bij nader inzien niets met het knopen kun je hem zo weer verkopen
Ja das idd ook nog een idee. Zou ik eerst kunnen proberen en als ik het wel geweldig vind kan ik altijd nog een mooie nieuwe kopen.
Hoi meiden! Ik wil ook even mijn nieuwe doekje komen showen! In tegenstelling tot mijn man kan ik echt geen vrienden worden met de mei tai waar ik het een poos geleden over had maar deze is super! Een little frog onyx!
@ senna: het gewicht dat vermeld staat bij de draagzak zegt eigenlijk niet zoveel, het geeft het gewicht aan dat de stof en gespen aankunnen. Maar waar je op moet letten is de breedte van het zitje, of het ondersteunt van knieholte tot knieholte. De tula toddler zit meestal vanaf maat 86 zo ongeveer echt goed maar ik heb met een touwtje het zitje wat smaller gemaakt. Maar bij de inloopochtend zul je genoeg goed advies krijgen morgen!
Een rekbare doek is er eigenlijk niet voor de zomer. Je hebt altijd te maken met dikke tricot stof en het feit dat er drie lagen over je kindje heen moeten. Altijd warm dus...
De levertijd zou 5 werkdagen zijn, ik kreeg een mailtje met barcode ... Dus ik ga kijken.... Staat er bij dat de doek gister in nederland is aangekomen en dat de chauffeur al onderweg naar mijn adres ( ik heb besteld bij ooiebeest wat ik er van begreep komt de little frog vanuit Polen ) Maaaar punt is dus... Met een beetje geluk kan ik vandaag al dragen tenzij hij pas laat binnen komt dan word het morgen haha, heb er al helemaal zin in !
veel plezier dan hippo, als de doek op tijd binnenkomt hier net gekozen voor een boba carrier. tula was nog echt te groot voor mn mannetje. en ik heb geen zin om voor een half jaar de baby tula te kopen. ben helemaal happy, jammer dat het regent anders hadden we meteen kunnen wandelen.
Zo fijn als ze zeggen 5 dagen en het zijn er maar 2, hopelijk voor 18.00 dan gaan we lekker met de honden wandelen Of heb ik het nu te simpel in mijn hoofd ? Ik heb zoiets van knopen en gaan met die banaan of is het wel iets wat eerst om flink oefenen vraagt ?
Jaaaa ik heb hem binnen Nu slaapt dochterlief nog, als ze straks wakker is ga ik meteen stukje wandelen
Have fun!!! Om hem zachter te krijgen is wassen, in de droger (als je katoen of linnen hebt en niet gelijk op de hoogste temperatuur) en daarna strijken erg fijn!
Ik las indd dat wassen voor gebruik aangeraden werd dus die gaat vanavond in de wasmachine Weet wel dat ik er iig te simpel over dacht !! Zo easy peasy is het nog niet ! Dacht ik probeer even gauw, maar hij blijft te los zitten als dochter achterover probeert te kijken dus haar hoofd naar achteren gooit zou ze er voor mijn gevoel zo uit kunnen vallen, Wanneer het wel heel straks zit snijd het mij onder de oksel naast de borst dus ik moet even flink oefenen !
Eerst een paar uur in water met azijn daarna wassen (zonder wasverzachter). Strijken wanneer de doek nog niet helemaal droog is anders geeft het geen effect qua zacht maken. In de droger doe ik liever niet.
Bekijk bijlage 406266 Onze little frog met sleepydust ook nog een manduca, tricot slen. En een Tula die onderweg is.
Mijn Tula is vandaag binnengekomen! Ik vind hem echt prachtig! Gelukkig maar want ik vind hem eigenlijk wel heel erg prijzig haha. Het is de grijze met de luchtballon. Mijn man vond hem ook heel mooi (gelukkig want had hem zonder overleg gekocht haha) Eventjes geprobeerd vanmiddag en zoontje vond het ook leuk. Hopelijk als het weer mee zit, morgen lekker een stuk wandelen ermee.
Heb de foto in zwart wit gemaakt dus nu even geen kleuren foto zal er morgen aan proberen te denken We zijn samen even naar de supermarkt geweest en toen we daarna thuis kwamen heb ik haar er uit gehaald om lekker samen te gaan eten Ze moest huilen toen ze eruit moest dus volgens mij heb ik de goedkeuring van dochterlief al haha * ik verwijder morgen de foto weer *
Vandaag helaas geen tijd gehad om een stuk te lopen (en ook regen) dus heb hem binnen gebruikt omdat hij niet wou slapen, maar wel doodmoe was. Het duurde even, maar toen viel hij lekker in slaap in de Tula. Toch weer een uurtje geslapen. Alleen jammer genoeg had ik hem op mijn heupen gedaan en kon ik niet gaan zitten haha. Maar hij vond het echt leuk. En het is ook zo makkelijk, omdoen, klik en hij zit. Ja echt een fijn ding.