Maxi-Cosi Imageline

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Esje87, 14 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Esje87

Esje87 Actief lid

17 jan 2012
    281
    1
    0
    Amsterdam
    Ik heb vanmiddag een Maxi-Cosi Imageline gekregen van een vriendin. Het is een limited edition met rood en blauw.
    Ik weet alleen niet wat voor Maxi-Cosi dit is. Dus weet iemand of dit een Cabrio fix, Pebble of Citi is??? Ik moet dit wel weten ivm de aanschaf van een Isofix.

Thnx!

2. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

11 jan 2012
    3.530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik durf het niet met zekerheid te zeggen maar ik denk de cabriofix.
    Ik vond dit op internet:" De Maxi-Cosi ImageLine is een speciale gelimiteerde editie binnen de Maxi-Cosi collectie en zal enkel verkrijgbaar zijn in de Maxi-Cosi CabrioFix, voetenzak, Tobi en Rodi XP.

Het ontwerp van de ImageLine onderstreept de kracht van Maxi-Cosi op het gebied van styling en ontwerp. Deze lijn zal de fashionista's onder ons doen watertanden, want de designs sluiten naadloos aan op de huidige catwalktrends. Het kinderautozitje wordt dé ultieme accessoire van deze zomer, als het aan Maxi-Cosi ligt. "

Je kunt hem ook even meenemen naar een babyzaak en dan mag je vast wel even proberen op welk systeem hij past als je een adapter voor in de auto zou willen.

3. Esje87

Esje87 Actief lid

17 jan 2012
    281
    1
    0
    Amsterdam
    Dank je wel! Kan hier zeker wat mee.

4. Bonkie

Bonkie Fanatiek lid

30 nov 2009
    2.518
    1
    0
    Make-up & Hair Artist
    Amstelveen
    Cabriofix :)

5. ivfje

ivfje Bekend lid

25 feb 2011
    719
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als hij geschikt zou zijn voor de isofix dan kun je dit zien aan twee stangen onder je maxicosi... maar zou m inderdaad even passen dan weet je het zeker

Deel Deze Pagina