Show je Ebay koopjes!

Discussie in 'De lounge' gestart door rijo, 27 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mirro

Mirro Fanatiek lid

27 dec 2007
    1.782
    30
    48
    Leuk boekje Rijo! Is dat ook via eBay?
    Heb je toevallig een link?

2. rijo

rijo VIP lid

5 mrt 2014
    5.273
    2.034
    113
  3. Roosje83

Roosje83 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.195
    11
    38
    NULL
    NULL
    Oh dit is geen goed topic voor mij; zit meteen op ebay te kijken naar nijntje koekjes vormen en haarknipjes en elastiekjes voor dochter...:D

4. rijo

rijo VIP lid

5 mrt 2014
    5.273
    2.034
    113
    De zwarte notitieboekjes had ik binnen twee weken binnen, supersnelle service! Ik heb nog een nieuw telefoonhoesje gekocht, deze was er ook binnen no time. Het enige waar ik nu nog op wacht is deze: New Fashion Women Girl

5. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ik heb de Fisher Price Rainforrest muziekmobile gekocht via Ebay. Hij was gewoonin Engeland op Ebay 30 euro goedkoper dan bij babypark of vergelijkbare sites. Nou, dan graag!

6. Biebsje

Biebsje Actief lid

27 aug 2015
    252
    86
    28
    Zitten er bij het notitieboek ook 'potloden' of moet je die apart kopen?

7. rijo

rijo VIP lid

5 mrt 2014
    5.273
    2.034
    113
    Wow, dat scheelt veel Joycey!
    Nee er zat verder niks bij, Biebsje, maar ik denk dat je er heel goed met gelpennen in kunt tekenen!

8. Insomniac

Insomniac Fanatiek lid

24 jan 2015
    1.841
    780
    113
    Virtueel assistent
    Gelderland
    EBay en ik zijn geen vrienden dus ik koop eigenlijk alleen via aliexpress. Nu zijn alle spullen voor gelnagels te zetten onderweg. In Nederland kost dat echt zo ontzettend veel, en daar kost het echt nagenoeg niks (dezelfde merken). Tevens wil ik nail art gaan uitproberen, dus heb allemaal van die glitter en plates met patronen erop. Ben benieuwd :D

Ik koop er verder alles voor mijn telefoon, laders (hier 35€ daar 3, wireless charger hier 50€ daar 6), hoesjes. Jurkjes voor dochter, make up kwasten en dat soort dingen. Vaak komen er dan onbewust nog dingen bij als haar assecoires enz wat dan te goedkoop is om te laten liggen xD denk dat ik zo'n 50€ per kwartaal bestel daar.

9. rijo

rijo VIP lid

5 mrt 2014
    5.273
    2.034
    113
    Ik heb dat met Aliexpress, ik kan daar niks vinden? Ik doe vast iets niet goed haha

10. pety01

pety01 Actief lid

3 mrt 2011
    434
    219
    43
    NULL
    NULL
    Nou heb ik ook geregeld iets voorbij zien komen waar ik heel hebberig van wordt, maar hoe is de kwaliteit.

Ik heb toch elke keer onderstaande gevoel erbij :D

Bijgevoegde bestanden:

Deel Deze Pagina