Ik stond gisteren in de tuinen en zag zo'n potje staan. Vitamines speciaal voor huid,haar en nagels. Nu breken mijn nagels snel af de laatste tijd. En dacht toen, zou dit nou helpen? Ik eet gevarieerd en slik al een vitamine supliment Iemand ervaring er mee?
Een paar jaar geleden braken mijn nagels ook veel af. Ik heb toen vitamines geslikt. Van die bruine van Davitamon. Vitamine B??? Was snel over en heb het nu nooit meer!
Ik heb de huid haar nagel vitamines van het huismerk van Kruidvat en ik merk wel degelijk verschil. Vooral mijn nagels zijn sterker en breken niet meer zo snel als voorheen.
Ik zal eerst eens even kijken hoeveel % van de adh je al binnen krijgt voordat je extra gaat slikken. Te veel aan vitamines is ook niet goed. Of nutteloos omdat je lijf van bepaalde stoffen maar een max per dag kan opnemen.
Gewoon simpele biergist= goed voor huid, haar en nagels. Kost nog geen euro bij de drogist volgens mij. Oh, en mocht je een kat hebben: het is ook heel goed voor zijn huid, haren en nagels katten zijn er meestal dol op!
mmm dat weet ik niet, zou kunnen. Ik weet wel dat biergist al heel lang aanbevolen wordt bij huid/nagelproblemen. En dat het stukken goedkoper is, dan "speciale" vitamines. PLUS: dat je OOK geen dure kattesnoepjes hoeft te kopen hahaha Moet ze wel heel doorslikken met water, want erg lekker zijn ze niet.