Morgen heb ik een echo waarin ze de nekplooimeting doen, 2 weken terug is al mijn bloed geprikt. Dit was voor ons een bewuste keuze, bij mijn andere 2 kids was ik 21 en 23 jaar, nu ben ik 35. Ons 1e kind us gehandicapt door zuurstofgebrek bij zijn vroeggeboorte (27 weken) Ben nu heel zenuwachtig voor de uitslag van morgen. Mijn man en ik schelen ook 15 jaar. Deze kleine is ons nakomertje en na 7 jaar niet zwanger kunnen worden, is dit kindje echt een wondertje.
Wat ontzettend spannend meid! Kan me voorstellen dat je in de zenuwen zit. Heel veel succes morgen en hopelijk kunnen ze je gerust stellen!
Wat een goed nieuws! Fijn dat alles goed was!! Maandag mag ik, toch ook wel weer spannend. Is de echo erg uitgebreid? Of meten ze alleen de nekplooi?
Ze stelt ook direct de termijn vast en kijkt na of beebje goed groeit, hersens, maagje, teentjes, vingertjes etc..kleine van mij was lastig te meten heeft 20min geduurd, ze moeten in een bepaalde houding liggen. Kleine sliep dus moest even van mijn linker op rechterzijde draaien toen was de kleine wakker en super beweeglijk maakte een koprol en viel weer terug Zoooooo schattig