In oktober komt ons vierde kindje en aangezien de baby maar 15 maanden met de derde scheelt, hebben we een duowagen nodig. De bugaboo donkey lijkt ons ideaal. Ik heb wat op internet gezocht maar de prijs lijkt overal gelijk te zijn; 1.489,00 voor de duo met zwart frame. Maakt het nog iets uit waar ik de wagen aanschaf? Hebben jullie nog extra's gekregen bij de wagen? Alvast bedankt, Dolce
Bugaboo is qua prijs overal gelijk, dit heeft bugaboo zelf in de hand. Zij willen niet dat winkels onderling concurreren met hun product. Daarom krijg je bij bugaboo ook nooit een voetenzak tas of mc erbij. Deze wijsheid is ons bij baby dump en prenatal verteld. Dus het maakt in t geval ban bugaboo niet uit waar je de wagen koopt.
Precies wat Inlove zegt. Wij hebben de donkey net aangeschaft en kregen er ook niets bij. Nouja bij de babydump krijg je als het goed is een reistas erbij maar gewoon een merkloze niet van bugaboo. Maar die moet ik nog ophalen dus weet niet of dat wat is. Voor de rest kan je niks afdingen helaas.
Ik had hier vorig jaar een en ander voor uitgezocht, uiteindelijk via marktplaats een gekocht die 10x was gebruikt (alleen wegens verdrietige omstandigheden nog niet gebruikt en nu ik zwanger ben van 1 niet meer persee een donkey nodig, twijfel ook heel erg of ik hem zal houden). Ik had hem nieuw op mp bij een winkel voor minder aangeboden gezien. Toen had ik de Prenatal gebeld en waren ze bereidt dit verschil (was volgens mij 100 a 200 euro) met waardebonnen aan te vullen. Het is dus zeker de moeite om goed te zoeken op internet.
@dubbelgeluk: wat ontzettend naar wat jullie is overkomen. Ik begrijp dat je twijfelt over de donkey, maar hij kan toch ook in monostand voor 1 kindje? En misschien komt er ooit nog een kindje? Bedankt voor jullie reacties. Ik heb zojuist de donkey besteld in de webshop van bugaboo zelf, Levertijd was maar 2 dagen en de prijs is inderdaad hetzelfde. Hopelijk past mijn oudste zoon van bijna 3 er ook nog in dan kan ik hem vast gebruiken met de jongste van 9 maandjes er naast
Hier gekocht bij mensen die altijd een speelgoedwinkel hebben gehad in hetzelfde dorp, ze zijn onlangs verder gegaan als internetshop en hebben zo geen kosten meer voor een winkelpand. Zeer betrouwbaar adres, mail me maar bij interesse dan stuur ik je de gegevens. Is zeker goedkoper dan bij de prenatal. De all black hadden zij op voorraad en bij prenatalnzst er 3 weken leertijd op.
Ik heb toch kunnen afdingen hoor. Zag m ergens iets goedkoper, toen babydump gebeld, zij gingen lager zitten qua prijs en prental deed mee. Uiteindelijk de duo aangeschaft incl maxi cosi adapters voor uit mn hoofd 1215,-.
Wij hebben er 1 via Marktplaats gekocht, normaal ben ik geen fan van tweedehands maar deze zag er echt nog splinternieuw uit met alles erop en eraan (geen voetenzak & tas) en de regenhoezen zelfs nog in de verpakking. We hebben er 870 voor betaald, echt een koopje als je ziet wat voor belachelijke bedragen er nog voor gevraagd worden op MP. Gelukkig zijn er ook nog mensen die wel een eerlijke prijs vragen
Ook wij zoeken via mp. Helaas staat hier in de buurt weinig te koop en zijn de afstanden voor ons vaak over de 150km Vorige week stond er eentje te koop hier in de buurt,hij was meteen verkocht en de biedingen liepen alweer op naar 1200,- Jij hebt mooi geluk gehad pluisje!!
Is ook zo, al hebben wij er ook wel zo'n 120 km (enkele reis) voor gereden. Voor onze steigerhouten babykamer hebben we zelfs bijna 250 km (enkele reis) gereden.. Wat zal ik zeggen, we love roadtrips Qua prijs hebben we inderdaad heel veel geluk gehad, helaas willen de meeste mensen de absolute hoofdprijs voor hun Donkey..