Ik denk dat Onje bedoelt te zeggen dat alleen een rompertje niet warm genoeg zal zijn. Met andere woorden, je kunt de baby het rompertje hoe dan ook aan trekken, maar ze moet er sowieso nog wat overheen aan (bv truitje+broekje/boxpakje)
Jaa, vandaar ook dat ik zei onderdeel van het eerste pakje. Ach gut, arm kind als ze alleen dit aan zou krijgen. Geboren worden is al zwaar genoeg.. zijn alleen een beetje lastige kleuren om te combineren met meisjeskleurtjes. Nouja, we komen vast wel op iets moois uit..
Hier bleef alles gewoon goed zitten, gewoon goed passend kopen zeg maar, mijn zoontje had extreem lang bovenlijf dus pakjes paste niet bij mijn dochter wel wat beter, maar als ze een keer spugen is een shirtje zo gewisseld en kan je broekje gewoon aanhouden.. (als het niet erover is gegaan dan haha)
lydia1986; ja he! We wilden ons kindje "kleurneutraal" opvoeden. Totdat we erachter kwamen dat we een meisje krijgen, haha. Van mij mag het wel een zuurstokje zijn die eerste paar dagen, lekker aan snoepen! En weer een excuus om de winkels in te duiken..=$
haha daar heb ik nog nooit van gehoord , hier dragen de kinderen gewoon wat ze zelf willen dan dat weten ze al heel goed aan te geven (als baby nog niet natuurlijk maar ik zie totaal geen voordeel in die opvoeding haha)