Wat een leuke pakjes allemaal! Wij zijn nu ook aan het kijken naar een 3-delig setje.. Hebben jullie misschien tips waar ze leuke hebben?
Jij hebt nog wat langer Ik wil zooo graag dat Z8 setje in het peach... Uit de vorige collectie. Maar gwoon nergens meer te krijgen
Heb je met de z8 klantenservice gemaild? Zo kreeg ik toch nog een setje compleet. Mocht je interesse hebben, ik heb wel het mutsje uiteindelijk dubbel (grijs met roze stippen). Die mag je overnemen indien je interesse hebt!
Yep, al met de klantenservice gemaild. Ze hadden enkel nog spullen met vlekken en missende knoopjes.... Op zich niet erg, maar ze gaven zelf aan dat de vlekken goed zichtbaar waren. En dat wil ik toch eigenlijk weer niet voor een 1e pakje. Nieuwe newborn van Z8 met die strik voorop zo groot vind ik wat minder... Die peach was echt om verliefd op te worden. Mja, eigen schuld, had ik nog wat langer moeten wachten
Jammer Ik was ook nog maar net op tijd denk ik.. Ik heb ook een compleet setje van de nieuwe collectie haha ik vind ze allebei super leuk dus kan nog niet kiezen! Mocht je op de één of andere manier het setje toch nog compleet krijgen op het mutsje na, PB me dan maar dan kun je het mutsje overnemen! Sokjes zag ik overigens nog in een winkel hier dus die zijn er ook nog..