Nou momenteel is een rompertje wel genoeg hoor. Misschien een broekje erbij voor het naar huis gaan, maar rompertje met lange mouwen is meer dan genoeg. Tis echt snikheet, ook voor de baby's.
Krullie ik ben verliefd! Prachtig pakje!!! Heb jij 'm online besteld? Ik heb hier geen winkels in de buurt die z8 verkopen.
Ik was ook opslag verliefd! Was niet meer zo makkelijk om aan te komen, shirtje en broekje met veel geluk bij twee verschillende webshops gevonden. Mutsje en sokjes bij een winkel hier in de buurt. Ik heb gewoon via Google gezocht.. Kwam zo echt per toeval op de sites die het setje wel nog hadden. Shirtje heet Grasshopper Broekje heet Cat Sokjes heten Whale Mutsje heet Shark Misschien kun je ze ergens toch met veel geluk vinden!
Dankje, ik had ook al her en der gekeken. Nu nog wel net het boxpakje van deze lijn kunnen scoren, ook heel blij mee, maar zou dit setje ook nog wel willen hebben
Nope, ook bij Kixx niet meer verkrijgbaar hoor, alleen het Love shirtje uit de serie. Ik heb de gok gewaagd bij B-keuze | Z8 | Babykleding & kinderkleding Het is B ware, maar kunnen net zo goed vlekjes zijn die er nog wel uitgaan, of hele kleine vlekjes... Heb het volgende gekocht; Truitje grijs met bolletjes Broekje cat Vestje wat erbij hoort in de peach kleur Boxpakje dezelfde serie Was totaal 23 euro kwijt incl verzending. Dusssssss... Dat betaal je normaal alleen al voor het vestje. Hoop dat het er nog mooi uitziet
Bellybel, ik heb inderdaad ook de b- keuze genomen voor het boxpakje voor 6 euro, ach als het een grote fout is dan is het jammer. De andere kleertjes waren niet meer verkrijgbaar helaas.